• Hoi,
    Ik ga beginnen aan een Degrassi-fanfic.

    [url=http://www.quizlet.nl/stories/95223/a-dutchie-in-canada--degrassi/
    ]

    [/url]

    Een Nederlands meisje besluit na haar VWO een jaar Canadian High School te gaan doen. Nathalie is typisch Nederlands, dus ze weet alles over voetbal (al vind ze het eigenlijk doodsaai, zowel om te doen als naar te kijken), en heeft totaal geen verstand van de sporten die in Canada populair zijn. Basketball, ice-hockey, football, ze heeft geen idee hoe dat allemaal gaat.
    Ze komt terecht op Degrassi Community School in Toronto, Ontario, midden tussen de drama, romantiek en haat die zich daar in de schoolgangen afspelen. Ze hoopt gewoon op een leuk jaar, maar stel nou dat ze helemaal opgeslokt wordt door het Canadese leven, beste vrienden, vijanden, en misschien wel een leuke jongen.

    Je hoeft de serie Degrassi: The Next Generation niet gezien te hebben om het te kunnen volgen. Ik zorg ervoor dat alles duidelijk wordt.



    Als er andere mensen zijn met Degrassi-stories, zet ze hier maar neer. Ik heb er namelijk maar eentje gevonden tot nu toe, en die leek me niet heel erg leuk. Maar als je er eentje weet/schrijft, wil ik hem graag een kans geven c:


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    je storie lijkt me echt leuk, mijn abo heb je.
    zelf ben ik ook al een tijdje op zoek naar Degrassi stories, maar tot nu toe heb ik nog geen leuke gevonden, sorry...

    Ik ben bezig met een soort van Degrassi story


    Hoi