• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle




    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:03 ]


    ~

    DAG

    ER IS EEN HEVIGE STORM OPKOMST MET REGEN, HARDE WIND EN ONWEER


    ~

    WolfGirl21 schreef:
    (...)

    [Ik heb hem aangepast hoor:) Sorry nog dat ik je character over nam:$ Ik moet nu helaas weer gaan, dus reageer morgen weer:)]


    [No problemo xd]

    Ravenna Asia Ephemeral || District 5
    Revenna weet niet zo goed wat ze moet doen. Ze kijkt even naar haar arm en ziet dat het niet echt levensbedreigend is, ook al verliest ze veel bloed. Haar bloed stolt snel, en als ze een van de overgebleven verbanden er rond doet, gaat het vast wel goed. Wegrennen of aanvallen? Ze heeft geen enkel wapen... Misschien dat ze er een van het meisje kan afnemen, maar dat lijkt haar onwaarschijnlijk. "Niet echt nee", antwoordt ze daarom ook droog op de vraag van het meisje. Het begint snel weer dag te worden. Ze haat het gewoon als de Spelmakers met het weer beginnen te knoeien. Er steekt een felle wind op die door haar haar blaast. Fijn. Nu mag ze weer ervoor gaan zorgen dat haar verband op z'n plaats blijft.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 22:05 ]


    help

    April Eleanor Diver - District 6

    Ik slenter weer uit het bos met water en zie dat Harvey eindelijk weer wakker is. 'Nou slaapkop' zeg ik en kijk naar de zon die achter een paar grijze wolken verdwijnt. Ik kniel bij hem neer en geef hem wat water. 'Jerro en Elena zijn in het bos' zeg ik en neem ook wat water.


    ~

    Ailith Fleta

    Als ik eindelijk aan de rand van het woud ben gekomen, kijk ik mijn ogen uit. Voor mij ligt een groot gebergte met stroompjes lava. Ik grijns en kijk even naar de horizon, genietend van mijn nieuwe ontdekking. De lucht begint al lichter te kleuren en het zal niet lang meer duren voor de zon op zal komen.
    Na een paar minuten gerust te hebben en wat water mijn veldfles te hebben genuttigd, loop ik het gebergte in. Vandaar die stevige schoenen. Ik houd er flink wat vaart in, al blijf ik wel opletten. Een tribuut kan overal zijn. Ook in dit levenloze gebergte.
    Wanneer ik een paar blonde lokken achter een rots zie, weet ik dat mijn oplettendheid niet voor niets was. Ik sluip langzaam dichterbij. Misschien is de tribuut wel in voor een bondgenootschap of zo. Ik kan hem of haar toch binnen een seconde alsnog vermoorden.
    'Hey, ik ben Ailith van district 9. Wie ben jij?' Verschrikt kijkt de jongen mij aan. Meteen begint hij met stukken stenen naar mij te gooien. Behendig ontwijk ik. Wat een idioot.
    'Serieus? Ik zei alleen maar mijn naam!' De jongen houdt nog steeds niet op met gooien. Zijn gezicht is vertrokken van angst en woede tegelijkertijd. Hij lijkt op geen enkele wijze gekalmeerd te worden. Als hij moe begint te worden, heb ik mijn pijl al klaar. Ik wil schieten, maar krijg een steen tegen mijn hoofd. Ik val op de grond en alles om mij heen duizelt mij. Boos schiet ik alsnog de pijl, die op de plek van zijn hard blijft steken.
    'Idioot,' sis ik boos, terwijl hij in elkaar zakt.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 22:10 ]


    Happy Birthday my Potter!

    KANONSCHOT

    JONGEN DISTRICT 7 IS DOOD


    ~

    Harvey - 9

    'Dank je,' mompel ik, terwijl ik een aantal slokken uit de waterfles neem. Ik geef haar de fles weer terug en veeg mijn mond af met mijn mouw.
    'Jerro en Elena zijn in het bos.'
    'Dat had ik door, ja. Weet jij wat ze daar aan het uitspoken zijn?' vraag ik, met opeens een brede denk-maar-niet-door-grijns. 'Zullen we ze zoeken? Ik heb geen zin om hier lang te blijven zitten.'
    Ik moet nog net de woorden 'niet dat ik niet bij jou zou willen blijven' inslikken.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 22:15 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ailith Fleta

    Als het kanon afgaat, loop ik rustig naar het lichaam toe. Arme jongen, zo bang en zo weerloos. Ik bekijk zijn spullen, maar er zit niks waardevols bij. Is moet zo snel mogelijk bij de hoorn zijn weggevlucht. Langzaam komt de zon op en wordt ik gedwongen mijn nachtbril af te zetten. Ik strompel naar een grote rots en ga daar naast een lavastroom zitten. Met mijn hand ga ik voorzichtig langs de plek op mijn hoofd. Ik ben nog een beetje duizelig, maar het feit dat ik niet buiten bewustzijn ben geweest, is een goed teken. Even zie ik een hovercraft die de jongen ophaalt en dan is het weer uitgestorven.


    Happy Birthday my Potter!

    April Eleanor Diver - District 6

    Ik haal mijn schouders op. 'Mij best.' Ik stop mijn spullen in mijn rugzak en sta op. Ik schop het vuurtje uit, wat er van overgebleven is tenminste en kijk hem aan. Ik kijk even rond en bedenk me welke kant we het beste uit kunnen gaan.


    ~

    Jerro

    Ik zit nog teeds in de boom. Voor mijn gevoel al uren, wat het ook zouden zijn. Ik staar naar boven, er komen dinkere wolken aan. Whaha, eindelijk eens iets gaafs. Maar hier in de boom ben ik niet veilig en wegen de andwren wel dat ik weg ben? Ik klim uit de boom. Ik kan elk moment mijn zwaard pakken als het nodig is en ik loop weer richting het kamp.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jayson

    Ik kijk even naar Amelia 'Er komt een stevige storm aan, we kunnen beter naar beneden gaan en een grot ofzo zoeken om te schuilen' zeg ik en klim naar beneden waarna ik mijzelf op de grond laat vallen en om mij heen kijkt. Ik weet dat ik ergens een grot zag in de verte dus weet ook wat mijn bestemming is, wat Amelia doet moet ze zelf maar weten.

    Jesper
    Een harde wind komt in mijn gezicht en ik kijk omhoog,Het gaat vast zo stormen. Ik kijk even om me heen of ik ergens een grot of zo zie om in te schuilen

    Amelia Rivers - District 3

    Ik laat me ook uit de boom zakken. 'Even de andere spullen halen' zeg ik en prop de slaapzak in mijn rugzak. Ik slenter naar ons oude kamp en pak de spullen en de vogel en loop weer terug naar Jayson. 'Heb je een grot gezien in de boom?' vraag ik en kijk hem aan.


    ~

    Jarvis schreef:
    (...)

    [Even een paar vraagjes: waarom speel je mijn personage? En hoe kan ze jou verwonden als ze geen enkel wapen heeft? En waarom kijkt ze in godsnaam bang? XD Aangezien het niet echt klopt, kan ik dus ook niet reageren, sowwy! Wel bedankt dat je reageert :]]



    heb hem al aan gepast


    I Love The Vampire Diaries

    Jayson

    Ik kijk naar Amelia en knik 'Die richting op zag ik wat rotsen, hoewel ze aardig goed bedekt waren met takken, bladeren en nog meer groen' zeg ik terwijl ik naar voren wijs 'Als het goed is moet er ook een groote rivier in de buurt zijn van de grot' zeg ik dan en begin te lopen richting de plek waar ik heen wees.

    Elena - District 11

    Ik kijk naar boven en merk al gouw dat er een storm aan komt. Als ik weer naar het meisje kijk ´Zeg ik tegen haar. Nou pak je wapen o sorry je heb er geen een wat jammer nou ´ En ren weer op haar af en richt op haar been maar ik mis.


    I Love The Vampire Diaries