• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle




    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:03 ]


    ~

    PARACHUTE VOOR JAYSON

    Medicijnen zodat hij niet sterft


    ~

    Ailith Fleta

    Ik loop ijsberend heen en weer en probeer te bedenken wat ik moet doen. Verbaasd kijk ik op als er een parachute naar beneden komt dwarrelen. Ik pluk hem uit de lucht en kijk naar de inhoud. Het zijn de medicijnen die een patiënt als Jayson nodig heeft om te overleven, als er geen dokter in de buurt is. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik loop naar de twee toe. Langzaam kniel ik neer.
    'Jayson, als je mij kunt horen, laat het dan merken. Je moet deze pillen doorslikken. Ze zullen de bloedingen aanpakken. Ik weet niet precies hoe het werkt, want het komt uit het Capitool, maar het werkt in ieder geval.'


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk naar Ailith met de parachute in haar hand. Jayson ligt slap tegen me aan en heeft me waarschijnlijk toch niet gehoord. 'M..moet hij het innemen of w..wat moet we er mee doen?' vraag ik en veeg mijn tranen weg maar laat bloed achter van Jayson.


    ~

    Ailith Fleta

    Ik kijk naar Jayson die totaal geen reactie geeft. 'Nee, hij zou in het water kunnen stikken. Als we de pillen in zijn keel duwen, kunnen we misschien een slik reflex opwekken, waardoor hij het ondanks zijn toestand nog zou kunnen doorslikken.' Ik open de mond en pak één van de pillen. Kundig duw ik de pil ver in de keel. Als hij niet gelijk reageert, hoor ik Amelia snikken. Dan slikt Jayson de pil alsnog door.
    'Het werkt!' zeg ik vrolijk. Snel pak ik de tweede pil ook en doe hetzelfde. Als het potje leeg is, berg ik het op en was mijn handen in de rivier. Ik blijf op een afstandje. Ondanks mijn kunde en goede bijdrage aan ons bondgenootschap, voel ik mij een buitenstander en heb ik het gevoel dat ik deze twee mensen eigenlijk maar beter met rust kan laten.


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    Tranen lopen weer over mijn wangen. Hij heeft ze door geslikt maar hij reageert nog nergens op. 'K..kunnen we nog meer doen Ailith?' vraag ik en kijk haar aan. Ik maak Jayson zijn gezicht een beetje schoon met wat water en leg het laatste beetje weg. 'H..het komt weer goed toch?' vraag ik. 'J..jij weet veel meer dan mij.' Hoopvol kijk ik haar aan.


    ~

    Ailith Fleta

    Amelia schud hem een beetje heen en weer en vraagt vervolgens of we nog meer kunnen doen.
    'Zijn oppervlakkige wonden zijn verzorgd. Meer kun je niet doen. Ik kan hem moeilijk opereren of zo en bovendien moeten de medicijnen voldoende zijn. Hij moet nu gewoon rusten en zijn lichaam doet dat, door hem in natuurlijke coma te houden. Het is de meest logische reactie die er bestaat.' Ik zoek wat spullen bij elkaar om een vuurtje te maken.
    'Jij moet trouwens ook rusten. Niet lang geleden was jij nog degene waar we ons zorgen over maakten.'

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 23:30 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    Ik knik rustig. Ze had gelijk. 'Mag ik hem neerleggen?' vraag ik. 'Hij kan in mijn slaapzak liggen.' Ik pak de slaapzak die ik als kussen had gebruikt voor Jayson en rol hem uit. 'We moeten dicht bij elkaar blijven, en onze wapens in de aanslag voor het geval de beesten terug komen' zeg ik en kijk Ailith even aan.


    ~

    Ailith Fleta

    Ik grinnik. Als die beesten nog terugkomen zijn ze wel heel achterlijk, maar ik zeg niks tegen Amelia. 'Maak je maar geen zorgen.' Ik loop naar de twee toe en haal mijn eigen slaapzak ook uit mijn tas. 'Passen in jouw slaapzak twee personen? In mijne wel.'

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 23:40 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    Ik bekijk mijn slaapzak even. 'Vast wel, maar ik denk niet dat Jayson graag met mij in één slaapzak wakker wil worden' zeg ik blozend. Ik neem nog even een slokje water en gooi nog wat droge takjes op het vuur zodat het goed aan blijft. Mijn wapens leg ik klaar naast me en kijk nog even naar Jayson.


    ~

    Ailith Fleta

    Ik geef haar een knipoog. 'Dan zeg je toch gewoon dat het mijn idee was?' Ik begin één van de loopvogels te plukken, zodat hij straks boven het vuur geroosterd kan worden. Ik vraag mij af hoelang ik nog bij dit bondgenootschap moet blijven. Hoeveel tributen zijn er nog over?


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    Ik knik blozend en kijk even hoe ze aan de vogel begint te plukken. Ik leg voorzichtig Jayson op zijn rug en rits de slaapzak open waarna ik het om hem heen wurm. 'Moet ik je nog ergens mee helpen?' vraag ik en gooi de veertjes op het vuur en pak een stevige tak waarmee hij geroosterd kan worden.


    ~

    [ik verhuis even naar boven, uno momento(flower)]


    ~

    Ailith Fleta

    'Nee hoor, het gaat prima zo.' Ik begin de kale vogel te roosteren en begin door de geuren meteen te watertanden. Man, ik heb echt honger. Ik neem een slokje water uit mijn veldfles en wacht ongeduldig tot de vogel gaar is.


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    Ik glimlach even en haal nog wat repen rundvlees uit mijn rugzak. 'Hier' zeg ik en geef haar de helft van de reep. Ik kijk naar de vogel die heerlijk ruikt en bedenk me opeens dat ik nog wat kruiden heb. Ik graai in mijn tas naar de bieslook en geef die aan Ailith. 'Misschien wel lekker over de vogel zometeen.'


    ~

    Jayson

    Ik merk hoe er een pil mijn strot in geduwd word, ik wil slikken maar mijn lichaam reageert niet. Steeds meer begin ik te stikken tot het lichaam de reactie geeft om het te slikken, dan volgt de volgende pil en nog een en nog een.
    Ik hoor alles wat ze dan zeggen, dat Amelia bij mij in de slaapzak wilt liggen maar bang is dat ik dat niet wil en dat Ailith zegt dat het dan haar idee zou zijn.
    Ik word in de slaapzak gelegt en hoor na een tijdje het geknetter van het vuur, mijn lichaam rust maar mijn ziel is hevig alert. Ik merk langzaam hoe de pillen beginnen te werken maar blijf nog even liggen om te rusten.