• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle




    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:03 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    Ik loop achter Jayson aan en kijk een beetje rond. De lucht is donker en zo nu en dan flits het een beetje. 'We moeten de flessen nog wel even vullen' zeg ik. Gelukkig hebben we wel een beetje eten, dan kunnen we beide op krachten komen.


    ~

    Jayson

    Ik kijk even om 'Daar hebben we geen tijd voor, als we niet opschieten dan kan die storm onze dood zelfs worden. De bliksem slaat nu al naar beneden dus wat als we nog eventjes het water gaan vullen en de bliksem ons raakt? Dan gaat er leuk een kanonschot af en zijn wij dood' zeg ik tegen dr en begin iets harder te lopen omdat de storm steeds erger word.

    Amelia Rivers - District 3

    'Je hebt gelijk' zeg ik en loop zo snel ik kan achter hem aan. Ik wil niet dood door zoiets, eigenlijk helemaal niet. Verder op zie ik de grot die Jayson bedoelt. Inmiddels is het ook al begonnen met regenen en waait het ook steeds harder.


    ~

    Jayson

    Ik stop voor de grot en merk dat er verschillende slierten met bladderen ernaast hangen, ik laat Amelia alvast naar binnen lopen waarna ik de slierten over de ingang hang zodat de grot moeilijk te zien is voor mensen die erlangs lopen, daarna loop ik zelf ook naar binnen 'Zo te merken is de storm nu op zijn hoogte punt, vuur maken doen we niet dan vallen we te veel op. Als we echt dingen nodig hebben dan wachten we maar, we kunnen het niet riskeren in deze storm om er naar te zoeken' zeg ik waarna ik met mijn hand langs de muur ga om de grot te verkennen.

    Amelia Rivers - District 3

    'Is een goed plan' zeg ik en pak mijn rugzak. Ik leg de vogel neer op een steen en haal de slaapzak uit mijn rugzak.'Zelf de temperatuur is gedaalt' zeg ik. Ik pluk het vlees van de vogel en leg dat in een stuk folie.


    ~

    Jayson

    Als ik eenmaal de grot verkend hebt zijn mijn ogen al aan de duisternis gewend, het was geen kleine grot, hij was grooter dan verwacht en het kleine riviertje wat door een scheur in het plafond gecreeert is kan ons helpen aan water, ik had mijn veldfles al gevuld wanneer ik weer terug loop naar de ingang waar Amelia zit. 'Als we een stuk verder gaan dan hebben we water, daar kunnen we minstens wel een paar dagen zitten of teminste tot de storm voorbij is' zeg ik terwijl ik wacht op dr antwoord.

    Amelia Rivers - District 3

    'Goed plan' zeg ik met een glimlach. Ik prop de slaapzak terug en berg de vogel in folie weer op in mijn tas. 'Ga jij maar voorop' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan.


    ~

    Jayson

    Ik knik en loop de donkere tunnel door waarna ik bij het straaltje water kom wat uit de muur spuit, ik ga in een hoek zitten waarna ik mijn ogen even sluit, ik heb de laatste tijd amper of niet geslapen en nu is een goed moment. De grot is goed afgedekt en de storm zal waarschijnlijk de andere weghouden. Al snel val ik inslaap.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik glimlach als ik Jayson zie slapen. Hij heeft het wel nodig na alles. Ik vul mijn fles met water en neem een paar slokken. Dan haal ik de slaapzak weer uit mijn tas en leg die over hem heen. Dan neem ik stil naast hem plaats en trek mijn benen op. Buiten waait het hard en de regen klettert tegen de steen die ons droog houd.


    ~

    Jayson

    Ik schrik naar een tijdje wakker, wat sinds ik mee doe hieraan vaak is gebeurt. Ik kijk even rond en merk dat Amelia tegen me aanzit, ik pak de waterfles even en neem een paar slokken ervan waarna ik luister naar de storm die door het veld heen raast.

    Amelia Rivers - District 3

    'Hee ben je weer wakker?' vraag ik zacht en kijk hem rustig aan. Ik pak mijn fles ook en neem een paar grote slokken. 'Heb je ook zin in vogel?' vraag ik en haal het pakketje uit mijn rugzak en vouw het open. 'Ik heb eventueel ook nog wat gedroogd fruit en vier rundvleesrepen.'


    ~

    Jayson

    Ik kijk dr even aan maar schud mijn hoofd 'Nee bedankt, heb geen honger' zeg ik tegen dr en laat mijn hoofd weer tegen de muur achter mij vallen.
    De storm duurt te lang, ik begin mijzelf langzaam te vervelen en mijn handen smachten naar meer bloed.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik neem een paar stukjes en stop het weer terug. Met het kleine beetje licht wat voor het kiertje komt bekijk ik mijn been. Hij lijkt opgezwollen. Ik haal het droge mos en de bladeren er omheen weg en bekijk het. 'Jakkes' zeg ik en maak het schoon met wat water. 'Heb jij nog een idee?' vraag ik en kijk Jayson aan.


    ~

    Jayson

    Ik kijk even naar dr been, de opzwelling is erger geworden en moet snel verzorgt worden. Als ik de grot goed had onderzocht moet hier ergens een genezende plant groeien, de soort die van donkere plekken houdt en met het stroompje water wat hier loopt krijgt het genoeg water om te groeien. Ik sta even op en loop dieper de grot in waarna ik met mijn handen overal langs ga opzoek naar de plant.
    Als ik hem eenmaal een stuk dieper in de grot gevonden heb pluk ik er wat blaadjes af en loop terug naar Amelia 'Zit stil' zeg ik waarna ik een kunai langs dr been haal om de opzwelling te laten zakken, daarna leg ik de blaaderen op dr been en schuur een stuk van mijn mou eraf en bind die strak genoeg om dr been heen zodat de blaaderen goed op de wond gedrukt word.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik bijt hard op mijn tanden als hij de kunai langs mijn been haalt. Overal zit bloed maar de pijn trekt weg als hij de bladeren op de wond doet en dan een stuk van zijn mouw omheen bind. 'Bedankt' zeg ik zacht en kijk hem aan. Ik glimlach even.


    ~