• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle




    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:03 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    Ik werp een blik op Ailith. 'Zou Jayson het hebben gehoord dat ik zei dat ik hem al heel lang vind?' Ik knaag rustig van rundvleesreep en bewaar een stukje voor Jayson. Ik controleer mijn wapens nog even en kruip heel voorzichtig bij Jayson in de slaapzak. Ik rits hem dicht en dicht en leg mijn hoofd neer. hij had me gered anders was ik nu waarschijnlijk dood geweest. Een koude wind trekt over ons heen en trek de slaapzak meteen meer over Jayson en mezelf heen. Hij mocht niet dood gaan. 'Je bent speciaal voor je Jayson' fluister ik zacht en werp een blik op zijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 12:07 ]


    ~

    Jayson

    Ik hou mijn lach in als ik Amelia hoor zeggen dat ze mij echt leuk vind, ik begin de geur van het vlees te ruiken maar kan tegen de hongers nood die ik nu al een dag heb, heb vaker zonder eten geleeft. Ik draai me iets om, alsof het lijkt dat het in mijn slaap gebeurt en laat mijn arm over Amelia vallen.
    Ik probeer mijn lach iets harder in te houden en het lukt mij aardig.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik voel Jayson zijn arm over mij heen vallen en bloos een beetje. Hij slaapt en krijgt nu tenminste rust om te herstellen. Ik kijk even naar de vogel die er al heerlijk uit ziet maar nog niet klaar is. Ik leg mezelf goed in de slaapzak en kijk naar de lucht. Er zijn een aantal sterren te zien want het is mooi helder weer. Ik werp even een blik op Ailith die half zit te slapen tegen een steen. Ik zucht en sluit mijn ogen. Met Jayson zijn arm nog over me heen val ik in een onrustige slaap met zorgen makend om Jayson.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 15:00 ]


    ~

    [Is er iemand die Revenna wilt komen aanvallen? Zwaar verwonden mag, maar niet zodanig zwaar dat het levensbedreigend is xd]


    help

    Jarvis schreef:
    [Is er iemand die Revenna wilt komen aanvallen? Zwaar verwonden mag, maar niet zodanig zwaar dat het levensbedreigend is xd]


    (Moet je ff een berichtje naar WolfGirl21 sturen ze verveelt zich en wil wel denk ik. Jayson en Amelia zijn beide nogal gewond xD)


    ~

    Jayson

    Als ik merk dat Amelia niet echt meer beweegt en dat Ailith stil is doe ik mijn ogen open, ik merk dat ik mijn lichaam weer helemaal onder controlle heb hoewel sommige delen nog pijn doen. Ik klim voorzichting uit de slaapzak en merk dat beide meiden liggen te slapen, of in ieder geval deels. Dan zoek ik een boom op, de grond vind ik maar niks. Ik klim in een goeie boom en ga dan op een van de takken die elkaar kruizen liggen, ik kijk naar de sterren terwijl mijn gehoor de omgeving in de gaten houdt.

    [zal ik nu ff doen dat ze een uur later wakker word van gesleep over de grond? Anders lijkt het zo dom xD]


    ~

    LHemsworth schreef:
    [zal ik nu ff doen dat ze een uur later wakker word van gesleep over de grond? Anders lijkt het zo dom xD]


    { Hahahaha ja hoor van mij mag je xD Jayson ligt toch wel wakker in zijn boompje :P Popcorn staat ook al klaar xD Dus kom maar op xD hahaha xD }

    Paddo schreef:
    (...)

    { Hahahaha ja hoor van mij mag je xD Jayson ligt toch wel wakker in zijn boompje :P Popcorn staat ook al klaar xD Dus kom maar op xD hahaha xD }


    hahaha geniaal xD


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    Na een tijdje word ik weer wakker. Ik hoor iets over de grond slepen en ga een beetje recht op zitten. Ik schrik als ik een koude plek naast me voel. 'J..jayson?' Ik voel mijn ademhaling verzwaren en kijk naar de lucht. Straks is hij dood en hebben ze hem weg gehaald met de hovercraft. Veel tijd om na te denken heb ik niet want iets diks en zwarts glijd soepel over de grond en komt recht op mij en Ailith af. Ik grijp mijn wapens en spring op waardoor er een pijnlijke scheut door mijn been gaat. 'Verdomme.' Het ding gaat sneller en als bijna bij me is komt het omhoog en hapt naar mijn richting. Ik slaak een harde gil als ik zie wat het is en sla hard met mijn speer.


    ~

    Jayson

    Ik hoor wat later iets over de grond gaan, het is net achter mij. Ik merk dat Amelia wakker is geworden en dat ze mij niet op de plek ziet liggen, nog geen minuut later staat er een gigantische slang voor dr. Ik bedenk mij geen moment en trek de scythe van mijn rug waarna ik hem los klik om er twee van de maken. Ik loop iets over de takken heen om boven het beest te komen en spring dan naar beneden, hoewel mijn lichaam nog niet 100% is kan ik de meeste dingen al, ik sla de twee scythes in het hoofd van het beest waarna ik rond geslingerd word. Ik word op de grond gegooid maar land goed dankzij de koprol, ik laat mijn scythes meteen vallen, draai mij om en 6 kunai's volgen mijn blik richting de slang, ze raken allemaal het hoofd van de slang waarna het beest neervalt. Ik zucht even, deze keer gelukkig geen ernstige verwondingen.

    Amelia Rivers - District 3

    De gigantische slang valt voor mijn neus neer en ik probeer mijn ademhaling weer onder controle te krijgen. Ik kniel bij het beest neer en pak de wapens op. 'Jayson' zeg ik zacht en kijk zijn richting uit. Ik voel woede maar ook geluk. Hij heeft me gered alweer. 'W..WAAR WAS JIJ' gil ik naar hem. Zo snel ik met mijn been kan lopen ga ik naar hem toe. Ik kijk boos maar er lopen ook tranen over mijn wangen. 'IK DACHT DAT JE DOOD WAS JAYSON, JE HAD MOETEN BLIJVEN LIGGEN.' Mijn lichaam trilt als een blad aan een boom en ik moet naar adem happen.


    ~

    Jayson

    Ik lach even 'Ik slaap niet graag op de grond' zeg ik alleen ik pak mijn scythes van de grond en loop langs dr, ik trek de kunai's uit de kop van de slang en stop ze terug in de riem. Gelukkig had ik er genoeg, voor het zelfde geld had ik er maar drie en dan was het beest alsnog op mij af gekomen en was ik weer gewond geraakt. Ik stop de scytches terug aan elkaar en dan op mijn rug waarna ik weer in de boom klim 'Ik zat gewoon hier' zeg ik met een lach terwijl ik weer op mijn plek ga liggen en naar beneden kijk.

    Amelia Rivers - District 3

    'Het spijt me' zeg ik zacht. Ik ga tegen de boom zitten waar Jayson in zit en voel de tranen nog steeds lopen. Hij had me echt laten schrikken. 'I..ik dacht dat je dood was, d..dat ze je hadden opgehaald.' Ik veeg mijn gezicht droog wat bloed achter laat. De pijn in mijn been is weer erger geworden en ik probeer me groot te houden.


    ~

    Jayson

    Ik lach even 'Denk je nauw werkelijk dat ik zo makkelijk dood ga? Ik heb net een beest gekild om jouw te beschermen, heb de dood overleefd en daarna zelfs nog een gigantische slang gekild. Wat denk je wel niet van mij? Dat ik hulpeloos ben? Kijk eerder naar jezelf' zeg ik met een nogal botte stem. Ik kijk naar de lucht, hoe de steren in de hemel staan, thuis, dat is een plek waar ik niet meer heen wil, nooit meer.