• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle




    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:03 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    Ik slik als ik zijn botte stem hoor. 'Ik heb wat eten voor je bewaard en het laatste water' zeg ik sta op. Ik voel opnieuw een pijnscheut maar negeer het. 'Zo terug.' Ik slenter langzaam naar ons kamp en pak de rundvleesreep en het laatste water in mijn fles en ga terug naar hem. Ik trek mezelf in de boom en ga op een tak bij hem zitten. 'Hier' zeg ik en leg het in zijn handen.


    ~

    Jayson

    Ik kijk dr even aan en pak het dan aan en bedank dr, ik drink het water op en daarna eet ik de reep. Ik kijk even naar de omgeving, het is weer rustig. Gelukkig maar, na zo'n helse nacht is alles even makkelijker als het rustiger is. Ik laat mijzelf naar achter zakken en sluit mijn ogen terwijl ik mijn oren gespits hou voor elk geluid.

    Elena - District 11

    Ik loop verder het bos in na dat ik het meisje van District 7 had vermoord. Ik het meisje van District 5 lopen en kom achter de bosjes vandaan. 'Zin in een goed gevecht?' vraag ik. Ze kijk bang en geeft geen antwoord. Ik storm op haar af en zwaai met mijn zwaard en raak haar arm. Ik kijk om maar zie dat het geen diepe snee is. Het bloed toch wel erg. Ik lach even sarcastisch en wacht tot ze iets terug doet.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:45 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Ailith Fleta

    Ik ben geen moment inslaap gevallen, al lijkt dat wel zo. Ik bleef zelfs roerloos zitten toen er een slang kwam. Die zijn alleen agressief als je zelf druk gaat doen. Als mijn bondgenoten in een boom zijn gaan zitten, sta ik op. Na lang nadenken heb ik voor mijzelf een besluit genomen. Als het zo doorgaat, weet ik precies hoe dit verhaal gaat eindigen en ik heb geen zin om dit aan te moeten zien. Het konijn is klaar, dus ze hebben eten en spullen komen ze ook niet tekort.
    Ik pak mijn spullen bij elkaar en loop weg. Geen afscheid. Waarom zou ik? Misschien ben ik straks wel degene die hen de dood injaagt. Afstand is beter, als ik de kinderen uit mijn district wil blijven helpen, als ik wil winnen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 15:59 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk hem en glimlach even. 'Ik zal de slaapzak voor je halen' zeg ik. 'Je hebt hem meer nodig dan mij.' Ik laat me voorzichtig zakken en haal de slaapzak met mijn wapens en klim weer in de boom wat me toch wel veel pijn oplevert. Ik leg de slaapzak om Jayson heen en ga weer op mijn tak zitten.


    ~

    Jayson

    Ik knik even en mijn ogen vallen op Ailith die wegloopt, ik grijns alleen. Dus de bondschap is over he, mooi dan hoef ik mijzelf niet meer in te houden bij haar. Ik bedacht om nog even een kunai in dr rug te gooien maar doe het toch niet, een leven voor een leven denk ik dan maar.
    Ik zie Amelia dan naar beneden klimmen en met de slaapzak terug komen waarna ze hem over mij heen legt, als ze ergens gaat zitten trek ik dr tegen mij aan 'Zometeen krijg jij het nog koud' zeg ik met een glimlach en doe de slaapzak ook over haar heen waarna ik dr tegen mij aandruk, zolang ik gebruik van dr kan maken zal ik dat ook doen ook.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik leg mijn hoofd tegen Jayson zijn schouder. Ik krijg het meteen weer warmer en voel me ook wat rustiger worden. Ik vroeg me af hoelang Ailith al van plan was om weg te gaan. Ik had het eigenlijk helemaal niet verwacht. Ik kijk even naar Jayson en sluit rustig mijn ogen. Het voelt inderdaad een stuk veiliger in de boom.


    ~

    Jesper
    Als een meisje ineens Revenna aanvalt trek ik een mes uit mijn riem.Ze is toch mijn botgenoot dus ik zal haar helpen. Net als ik haar aan wil vallen stopen ze met vechten en helpt ze haar omhoog. Ik kijk even vragend naar hun en haal dan mijn schouders op.

    (Waar is iedereen eigenlijk en wie zijn bondgenoten?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Oja en mogen er nog mensen dood?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Waar is iedereen eigenlijk en wie zijn bondgenoten?)


    [Uhm ik was een bondgenootschap met Ailith en Jayson alleen Ailith is weg. Dan heb je April, Elena, Harvey en Jerro nog en verder weet ik het eigenlijk nietxD]


    ~

    Rider schreef:
    (Oja en mogen er nog mensen dood?)


    [Ik zal vanaaf even vragen wie er nog van plan is actief mee te doen en dan zal ik bekend maken wie eventueel vermoord mag worden;)]


    ~

    LHemsworth schreef:
    (...)

    [Ik zal vanaaf even vragen wie er nog van plan is actief mee te doen en dan zal ik bekend maken wie eventueel vermoord mag worden;)]


    (Okee, want een heleboel laten echt niks van zich horen. Zoals Ares district 7)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Okee, want een heleboel laten echt niks van zich horen. Zoals Ares district 7)


    [Ja klopt, daarom wil ik het graag even weten:)]


    ~

    WolfGirl21 schreef:
    Elena - District 11

    Ik loop verder het bos in na dat ik het meisje van District 7 had vermoord. Ik het meisje van District 5 lopen en kom achter de bosjes vandaan. 'Zin in een goed gevecht?' vraag ik. Ze kijk bang en geeft geen antwoord. Ik storm op haar af en zwaai met mijn zwaard en raak haar arm. Ik kijk om maar zie dat het geen diepe snee is. Het bloed toch wel erg. Voor ik het weet heeft ze mij ook verwond aan mijn buik. Ik kijk haar vals aan. 'Dit is nog niet voorbij' roep ik en zwaai met mijn mes naar haar been maar net mis. Ik geef het niet op en richt weer op haar been. en deze keer was het raak en de bloed spoot er uit. Het meisje staat gelijk op en vecht hard terug, ze raakt me nog een paar keer op mijn been, arm en rug. Mijn hele lichaam zat onder het bloed behalve mijn gezicht. Ik hij zacht maar ik geef niet op en raak haar ook nog een paar keer op haar rug, buik en arm. Het gaat nog een tijdje door tot we uitgeput op de grond vallen. Ik sta ik op en loop naar haar toe. Ik wil haar helpen met opstaan maar ze twijfelt. 'Wees maar niet bang ik doe je niks meer.' Ze pakt me hand vast en ik help haar opstaan. 'Dat was een goed gevecht' zeg ik en lach een beetje wat pijn doet. We kijken elkaar even aan.


    [Even een paar vraagjes: waarom speel je mijn personage? En hoe kan ze jou verwonden als ze geen enkel wapen heeft? En waarom kijkt ze in godsnaam bang? XD Aangezien het niet echt klopt, kan ik dus ook niet reageren, sowwy! Wel bedankt dat je reageert :]]


    help