• Dit heb ik ergens op een forum gelezen. Dus wat is het allerliefste wat een jongen/meisje ooit tegen je gezegd heeft? Of gesmst, op msn of whatever.
    Ik begin wel. De liefste wat mij ooit is gezegd door een jongen is dat ik zijn hart hoor kloppen als hij mij knuffelt. Persoonlijk vind ik dat lief.
    En bij jullie?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:39 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    "I do think you're the most beautiful girl I've ever seen; But I'd still love you if you looked like a monster"

    By Amy, my fiancée. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    "I do think you're the most beautiful girl I've ever seen; But I'd still love you if you looked like a monster"

    By Amy, my fiancée. ^^


    Oh my god dat is echt een van de liefste wat ik ooit heb gelezen. Good luck with each other ;]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ni hen ke ai
    (je bent schattig in het chinees)
    Dat was het allereerste compliment dat mijn vriendje me gaf en daar was ik echt blij mee. :3


    Let the Night embrace you

    Het liefste wat een jongen ooit tegen me zei? Ik denk dat dat iets als "Je kan echt goed schrijven" moet zijn geweest, maar dat is meer een algemeen complimentje. Ik heb nog nooit vriendjes gehad ^^


    “Love is a contradiction.”

    Heperi schreef:
    (...)

    Oh my god dat is echt een van de liefste wat ik ooit heb gelezen. Good luck with each other ;]


    Thank you. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ehhhhh, jongens zeggen dat niet tegen mij. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    'jij hebt de mooiste ogen die ik ooit heb gezien'

    *trots op men ogen*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Barnabas schreef:
    Ehhhhh, jongens mensen zeggen dat niet tegen mij.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    "Ik ben echt zo blij dat ik jou heb leren kennen, hè."

    Of hij zei ook een keer tegen mij, "Je bent inderdaad een sukkel, maar dan wel leukste die ik ken"


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Tja, mijn ex-beste vriend heeft hele gesprekken met mij gevoerd over waarom ik zo geweldig ben volgens hem, maar aangezien het nog geen twee weken later allemaal over en voorbij was en hij me liet vallen vind ik dat niet tellen.
    Mijn crush/bijna-vriendje heeft wel verteld dat hij me heel speciaal vindt omdat ik volgens hem zo anders ben dan de rest van de wereld (: Maar ja, uit het verleden heb ik geleerd dat zulke dingen niet altijd waar zijn, als ze gezegd worden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    'Je hebt echt de mooiste glimlach die ik ooit heb gezien.'

    Thihi ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ERROR404NOTFOUND! :c

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 21:09 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    EROR404NOTFOUND! :c


    Or you could say it that way.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    'Woah! Jou ogen zijn prachtig. En vanaf nu mijn lievelingskleur.' vertelde mijn ex me. Ondanks dat we nu gewoon goede vrienden zijn & niets meer voor elkaar voelen, vind ik nog steeds dat dat het liefste was wat een jongen ooit tegen me zei.


    Birds born in a cage think flying is an illness.