• Dit heb ik ergens op een forum gelezen. Dus wat is het allerliefste wat een jongen/meisje ooit tegen je gezegd heeft? Of gesmst, op msn of whatever.
    Ik begin wel. De liefste wat mij ooit is gezegd door een jongen is dat ik zijn hart hoor kloppen als hij mij knuffelt. Persoonlijk vind ik dat lief.
    En bij jullie?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:39 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Oke, persoonlijk vind ik dit lief:
    Mijn crush en zijn friends zaten mijn vriendinnen heel overdreven na te doen. Toen was ik aan de beurt. Een van de vrienden van mijn crush zei tegen hem: 'Doe Miriam nu eens na.' Daarop zei hij: 'Maar er is niks irritants aan haar.' Ahw! (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 21:12 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Dat ik goed ben zoals ik ben. :Y)


    -

    Nou, een jongen stalkte mij en wilde met me zoenen -bah-, en toen zei mijn crush:'Omg, alleen ik mag jou zoenen! Ik mep 'm kapot!'

    Barnabas schreef:
    Ehhhhh, jongens zeggen dat niet tegen mij. XD


    Big girls cry when their hearts are breaking

    no one will break us, because there's no one who can. :3


    26 - 02 - '16

    je zit niet in mijn hartje
    je bent mijn hartje

    en jij bent mijn zon

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 21:29 ]

    Euh.. die is moeilijk. Volgensmij was dat toen ik een goede vriend na een lange tijd weer terug zag. Hij zei me dat ik gegroeit was tot een mooie jonge vrouw en mijn stem heel mooi geworden was. Hij gaf me ook een compliment over mijn naam en haar. Naja, ik werd in één middag overlade met complimenten. Ik moet vaker lang weg blijven :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    In die 15 jaar dat ik forever alone ben: Niks :Y)


    Shoganai i ne~

    Mijn beste vriend die telkens weer zegt hoe geweldig hij me vindt en dat hij het kut vindt dat we op 2 uur van elkaar wonen. Anders waren we een relatie begonnen, we've discussed it. Het liefste wat hij al gezegd heeft: "Waarom kan jij met je slimme brein geen teleporteermachine uitvinden? Dan kon ik de hele tijd bij jou zijn."


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Barnabas schreef:
    Ehhhhh, jongens zeggen dat niet tegen mij. XD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik denk niet snel,
    ik denk niet gauw.
    Maar als ik denk,
    denk ik aan jou.

    ^ Well, wat me als eerst tebinnen schiet iig. From a girl i like. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Geen idee meer...


    Believe in yourself.

    Inderdaad, dat is het liefste dat een jongen ooit tegen me gezegd heeft

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 22:48 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Toen ik aan het racen was op de wii met de broer van een vriendin (ik kom nog goed overeen met hem) en hij aan het winnen was zei hij: "Ik zie je graag Yaratje." (Ik maakte van zijn naam ook altijd een verkleinwoord)
    Ook al zei hij het maar om te lachen, toch blijft het lief.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Er is wel een jongen die echt lieve dingen heeft gezegd.. maar op een vage manier en volgens mij trollt hij. Hij vertoont al wel anderhalf jaar stalker gedrag, maar nah.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo