• Rollen Voor Remus Lupin verhaal.

    Het gaat over Line en Remus. Ze zijn beste vrienden. Ze ik ook bevriend met James en Sirius. Maar zij hebben niet zo`n band als Remus en Line. Maar wat als er meer groeit? Kunnen ze wel vrienden blijven of niet? of moeten ze het geheim houden tegen elkaar?

    Wat ik nodig heb is:
    paar leraaren voor alle vakken.
    en een meisje die verliefd is op James en Line steeds dwas zit.
    Een groep die Line pest.


    Naam:
    Leeftijd:
    Favo spreukk:
    Welke afdeling:
    Mag Hij/Zij Line?:
    Extra:
    Jullie mogen alles zelf weten maar het liefst niet de namen zoals Loena en Hermione of zo.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 22:03 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Niemand?


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ik vul wel een meisje in die verliefd is op James


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Summer Melody Night
    Leeftijd: 15
    Favo spreuk: legilimens en Rictusempra
    Welke afdeling: Slytherin
    Mag Hij/Zij Line?: Nee
    Extra: Ondanks dat Summer in Slytherin zit kan ze het ook goed met de Gryffindor vinden. Mensen vragen zich daarom altijd af of ze wel in de juiste afdeling is geplaatst. Hou het maar op 51% Slytherin en 49% Gryffindor


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik doe wel een leraar, als je dat goed vindt.

    Maar dat kan wel even duren, denk ik. (cat)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 17:50 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Naam: Timothy Hemsworth (beter bekend als Professor Hemsworth)
    Leeftijd: 62
    Favo spreuk: Avis
    Mag hij/zij Line?: Ja.
    Extra: Timothy is een gepensioneerd avonturier, die in zijn leven al tweemaal de hele wereld is overgereisd. Hierdoor heeft hij veel cultuur geproefd en ontzettend veel meegemaakt, en deze verhalen vertelt hij nog graag aan zijn studenten. Voor iedere spreuk die hij ze aanleert (hij is Professor Bezweringen) heeft hij wel een mooie herinnering die hij met zijn klas wilt delen, waar hij die spreuk had gebruikt. Timothy is de oudste docent die werkelijk nog lesgeeft, en bij verre de meest geliefde. Iedere leerling sluit graag die gekke, dikke man met grijs piekhaar in zijn of haar hart, en ze krijgen dat ook terug: Timothy is gek op al zijn leerlingen, en trekt daarom niemand voor. Hij heeft de vreemde gewoonte om iedere les vogels tevoorschijn te toveren en die door het lokaal te laten vliegen, omdat 'dat sfeer geeft'.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    hee bedankt:)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Graag gedaan (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nog iemand?


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3