• Dit heb ik ergens op een forum gelezen. Dus wat is het allerliefste wat een jongen/meisje ooit tegen je gezegd heeft? Of gesmst, op msn of whatever.
    Ik begin wel. De liefste wat mij ooit is gezegd door een jongen is dat ik zijn hart hoor kloppen als hij mij knuffelt. Persoonlijk vind ik dat lief.
    En bij jullie?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:39 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    een meisje zei tegen mij:
    Wo ai mi (ik hou van jou in het chinees)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 23:05 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    'Ik wil je hart niet breken, maar het rust geven. Jij verdient dat, na alles wat je hebt meegemaakt qua jongens. Wij zijn magneten, we kunnen niet met of zonder elkaar -maar laten we nu met wlkaar zijn"


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Mijn vriendje Kevin heeft dit tegen mij gezegd:

    Everytime when I think of you there happend some magical with me and everytime when I see your eyes, I know you're pefect. You are the one <3
    Thinking of you is become my favorite hobby and I would never change that.
    Ik hou van je liefje, echt heeeeeel veeeeel!


    How sweet! :9~(H)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 23:29 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Moeten ze eerst wat tegen me gaan zeggen, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kweenie schreef:
    een meisje zei tegen mij:
    Wo ai mi (ik hou van jou in het chinees)

    Wo ai ni* ^^;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dreamed about my angle. Woke up and had a tear dropped of my cheek. I miss you, honey :c. I really miss you D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb wel een paar lieve complimentjes gekregen van leuke jongens in die 16 jaar dat ik nu op planeet aarde rondloopt.
    Maar ik ben veel te wantrouwig en achterdochtig om ze altijd te geloven hihi.


    Tell me about it, stud.

    Ik hou van je.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je liefde heeft me goed gedaan. Oneindig veel liefs terug.


    Bad decisions make good stories.

    Barnabas schreef:
    Ehhhhh, jongens zeggen dat niet tegen mij. XD

    Ook niet tegen mij. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik geloof dat het liefste wat een jongen ooit tegen me gezegd heeft via sms "ik vind je eigenlijk best knap" is, maar aangezien ik die jongen totaal niet leuk vond, was het een beetje ongemakkelijk. Maar goed, ondanks dat was het wel lief. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wat mijn beste vriend een keer tegen me heeft gezegd:
    "Je hebt hele mooie ogen, ze glinsteren als je lacht. Ook ben je één van de liefste meisjes die ik ken, je kan geweldig luisteren en je hebt een fantastisch karakter. Je hoeft je dus nergens onzeker over te voelen."
    En ik flipte haast toen ik dat las, het is dat hij een vriendin heeft a, nee grapje, ik vind hem niet leuk haha


    I solemny swear I'm up to no good.

    Op onze school ga je in de 4e naar een ander land. Je kan er uit 12 landen 3 opgeven, en daaruit word bekend gemaakt waar je naar toe gaat Dat lees ik morgen!
    En een vriend van me zei toen (Ik eerst: 'Ik wil heel graag naar Zweden, maar eigenlijk wil ik niet alleen!') : 'Ik ga liever met jou naar Zweden dan met hun -knikt naar zijn vrienden- naar Rome/Berlijn' :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hm, er was wel een gesprek tussen mij en mijn ex wat ik asdfghjkl schattig vond enzo dus ik ga even het hele verhaal vertellen, yolo. Het was op vakantie in Frankrijk, en ik wist dat hij me leuk vond, maar ik wist nog niet zo goed wat ik zelf vond aangezien ik hem nog niet heel lang kende. In ieder geval, 's avonds gingen we altijd naar het strand samen, en op een avond zaten we daar weer, ziet hij ineens een vallende ster.
    ''Dan mag ik toch een wens doen?'' Zei hij. Ik moest lachen en zei ja. ''Oké,'' zei hij toen, ''ik heb wat wat gewenst.''
    ''Wat dan?''
    ''Ga ik niet zeggen, dan komt 'ie toch niet uit.''
    Ik liet het er maar bij, en nou, het was toen al heel laat dus we gingen terug naar de camping, en we waren er bijna toen ik nog een keer vroeg of hij het wilde zeggen. ''Het komt toch nooit uit,'' zei hij. Ik had al wel zo'n vermoeden wat het was, maar ik wist het niet zeker. ''Als je het niet verteld zul je nooit weten of 'ie uitkomt,'' zei ik toen. Na lang doorvragen zei hij dus dat hij wilde dat ik net zoveel van hem hield als ik van hem. Oké damn, dat vond ik zo schattig eh.<3'

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 19:18 ]


    The universal language of art.

    ''Toen ik jou voor de eerste keer zag stopte alles om me heen. Ik kon alleen maar kijken naar jou. Het enige wat ik kon denken was: wauw, zij is prachtig.

    En iedere keer dat je lacht, maakt het mijn dag zoveel beter''

    Ik vond hem niet leuk maar ik vond het wel heel lief~~

    Nog wel meer lieve dingen, maar deze heb ik onthouden ;D