Hm, er was wel een gesprek tussen mij en mijn ex wat ik asdfghjkl schattig vond enzo dus ik ga even het hele verhaal vertellen, yolo. Het was op vakantie in Frankrijk, en ik wist dat hij me leuk vond, maar ik wist nog niet zo goed wat ik zelf vond aangezien ik hem nog niet heel lang kende. In ieder geval, 's avonds gingen we altijd naar het strand samen, en op een avond zaten we daar weer, ziet hij ineens een vallende ster.
''Dan mag ik toch een wens doen?'' Zei hij. Ik moest lachen en zei ja. ''Oké,'' zei hij toen, ''ik heb wat wat gewenst.''
''Wat dan?''
''Ga ik niet zeggen, dan komt 'ie toch niet uit.''
Ik liet het er maar bij, en nou, het was toen al heel laat dus we gingen terug naar de camping, en we waren er bijna toen ik nog een keer vroeg of hij het wilde zeggen. ''Het komt toch nooit uit,'' zei hij. Ik had al wel zo'n vermoeden wat het was, maar ik wist het niet zeker. ''Als je het niet verteld zul je nooit weten of 'ie uitkomt,'' zei ik toen. Na lang doorvragen zei hij dus dat hij wilde dat ik net zoveel van hem hield als ik van hem. Oké damn, dat vond ik zo schattig eh.<3'
[ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 19:18 ]
The universal language of art.