• Het zijn lompe gedachten, ik weet het, maar kijk; Spring Nicht / Don't jump is een mooi gevoelig nummer, alleen elke keer als Bill zingt; "I jump for you.." Heb ik dubbele gedachten. Aan de ene kant vind ik het lief klinken, en aan de andere kant ook weer nep. Want Bill heeft toch een te goed leventje om er een eind aan te maken voor een ander. (Misschien voor Tom dan.)

    [Heb niks tegen TH of Bill, vind ze juist goed, alleen het valt me altijd zo op :3 )


    Lil' Dustymouse.♪

    You're right.
    Soms heb ik dat gevoel ook.
    Zo dat laffe dat ie zegt xd

    SPRINGEN NICHT!
    JUMP FAGGOT.
    sorreh. eerste wat in mij opkwam.
    met je eens btw.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik vind eigenlijk ook dat dat nep is. Net als 'An Deiner Seite'. Alsof hij er echt direct aankomt rennen als er iets aan de hand is. Ik vind het beiden mooie nummers, maar als ik erover na ga denken worden ze voor mij nogal fake.


    I am an idiot, I move.

    Nou..
    Ik vind het raar dat Bill zecht dat het juist een nummer is om te onthouden dat je nooit op moet geven.. Maar op het einde van de clip springt Bill toch, dus heeft ie dan toch opgegeven..?
    xx'

    Nou..
    Ik vind het raar dat Bill zecht dat het juist een nummer is om te onthouden dat je nooit op moet geven.. Maar op het einde van de clip springt Bill toch, dus heeft ie dan toch opgegeven..?
    xx'

    HAHAHAHAHA
    nu word het al helemaal gay.
    dan is het lied eigenlijk gewoon, over bill. die opgeeft. FAGGOT.
    -nee k ben geen hater- x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Nou..
    Ik vind het raar dat Bill zecht dat het juist een nummer is om te onthouden dat je nooit op moet geven.. Maar op het einde van de clip springt Bill toch, dus heeft ie dan toch opgegeven..?
    xx'

    Springt ie? Why the hell weet ik dat niet?
    -wil gaan kijken maar is te moe-
    Liebe Leute, ik ga slapen ><


    No growth of the heart is ever a waste

    de tekst hoeft toch ook niks te maken hebben met hun leven. Maar misschien van een ander?


    Special Love <3

    (...)
    Springt ie? Why the hell weet ik dat niet?
    -wil gaan kijken maar is te moe-
    Liebe Leute, ik ga slapen ><

    Als je op youtube kijkt bij Spring Nicht zie je dat op het einde. Het is niet raar dat je dat niet weet want ze laten expres dat stukje weg voor op tv zodat ze niemand zouden choqueren.


    Innocence.

    Eigelijk ook best wel raar is dat het nummer anti-zelfmoord is, maar aan het eind 'springt' ie zelf x'D


    I want my bloody cheese now!^^

    (...)
    Springt ie? Why the hell weet ik dat niet?
    -wil gaan kijken maar is te moe-
    Liebe Leute, ik ga slapen ><
    Het ene deel van hem springt, het andere deel gaat terug, als ik het goed heb.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik vind het niet laf dat hij op het einde springt ><. Hij wilt zijn leven toch voor iemand geven? Damn, waar jullie ook over nadenken ^^


    -

    Ik vind eigenlijk ook dat dat nep is. Net als 'An Deiner Seite'. Alsof hij er echt direct aankomt rennen als er iets aan de hand is. Ik vind het beiden mooie nummers, maar als ik erover na ga denken worden ze voor mij nogal fake.

    maar dat bedoelt hij niet dat hij er meteen aankomt rennen als er iets aan de hand is... hij bedoelt dat hij altijd bij je is ookal is 'ie dat niet.., toch?
    en voor de rest ben ik het met LittleSora eens..


    Je moet worden wie je bent.

    ik vind juist van niet. <,<
    Hij schrijft het toch niet voor zijn fans? Het was een liedje dat hij gewoon schreef en ergens tekst moest plaatsen.[Weet niet eens als het voor iemand is dat hij het schreef]
    Maar ik denk niet dat hij het voor iemand schreef en gewoon zijn fantasie gebruikte, dus moest hij op het laatste een zin gebruiken en dan had hij maar 'Dan spring ich für dich.' gebruikt. xD
    -mijn uitleg trekt op niets-


    You'll never dream alone. <3

    Hij, een gelukkig leven ? Loook peolpe. Zijn leven zal heus niet rozengeur en manenschijn wezen, zoals sommige hier denken. Ik ga hier nu niet een heel verhaal op hangen, want dat is overbodig. Veel mensen weten al waar ik over praat ; als ik zeg 'Tara's Topic/Blog/Quiz'.

    Eigelijk ook best wel raar is dat het nummer anti-zelfmoord is, maar aan het eind 'springt' ie zelf x'D


    Hij zingt toch ook op het laatst dat ie dan wel voor je springt.


    Protège moi de mes désirs.