• Ik heb dus mijn haar laten verven bij de kapper
    Alleen ik vind het echt niet mooi
    Ik had een mix tussen rood en bruin uitgekozen en het is echt rood, rood.
    Ten eerste vermoord mijn moeder mij als ze Zaterdag avond terugkomt
    En ten tweede vind ik het niet mooi.
    Wat kan ik doen?
    Het is wel een kleurspoeling, maar de vorige bleef bij mij heel lang zitten.
    Edit: Ik hoor van heel veel mensen (ook op school) dat het mij goed staat , ik denk dat ik er gewoon nog even aan moet wennen
    Edit2: Ik ga toch maar even terug naar de kapper, het is ook heel slordig gedaan en als ik heb gedoucht geeft het heel erg af

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 21:12 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Austen schreef:
    (...)
    Sorry dat ik je uit je dagdroom pluk, maar dat is bruinrood, net wat je gevraagd hebt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat reageren mensen aangevallen :O

    Als zij het te rood vind hoeven jullie haar nog niet zo af te katten, doe normaal man :O

    Maar ontopic, ik denk dat je eventjes terug moet naar de kapper of gewoon een tijdje wachten tot je opnieuw kunt verven. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je kan het ook iets bruiner laten verven, of even wachten.
    En meid, ook al vind je het zelf misschien niet zo mooi, het staat je echt heel erg leuk! Je kan het prima hebben (:


    26 - 02 - '16

    Die foto is niet zo duidelijk, maar wat ik zie ziet er niet slecht uit. Je zal er gewoon even aan moeten wennen. Trouwens het wordt zomer en rood blijft dan echt niet lang hangen. Het wordt behoorlijk snel rost door de zon en chloorwater van zwembaden enzo. Bijt gewoon even op je tanden. Het zal wel wennen en binnenkort kan je er een nieuw kleur op smijten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omdat ik heel veel hoor dat het mij goed staat (ook van vrienden enzo) laat ik het maar zo
    Ik denk dat ik er gewoon een beetje aan moet wennen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pod schreef:
    Omdat ik heel veel hoor dat het mij goed staat (ook van vrienden enzo) laat ik het maar zo
    Ik denk dat ik er gewoon een beetje aan moet wennen

    Das altijd zo met een geheel nieuwe kleur/kapsel.
    Mijn vriendin had op een keer ineens al haar haren (was iets van twintig centimeter) afgeknipt. Het was even wennen, maar wel meteen een fris koppie ;]


    Deep inside, I've never felt alive


    Ik ben dus toch maar teruggegaan naar de kapper en dat is het resultaait


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    uhm, antiroos shampoo helpt bij mij..
    verder denk ik dat je moeder je wel begrijpt...


    Solen kommer fortfarande ingenting.