• Ik heb dus mijn haar laten verven bij de kapper
    Alleen ik vind het echt niet mooi
    Ik had een mix tussen rood en bruin uitgekozen en het is echt rood, rood.
    Ten eerste vermoord mijn moeder mij als ze Zaterdag avond terugkomt
    En ten tweede vind ik het niet mooi.
    Wat kan ik doen?
    Het is wel een kleurspoeling, maar de vorige bleef bij mij heel lang zitten.
    Edit: Ik hoor van heel veel mensen (ook op school) dat het mij goed staat , ik denk dat ik er gewoon nog even aan moet wennen
    Edit2: Ik ga toch maar even terug naar de kapper, het is ook heel slordig gedaan en als ik heb gedoucht geeft het heel erg af

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 21:12 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Quiescent schreef:
    Maar dat gaat echt heel erg lang duren.. ik wil niet negatief zijn of wat dan ook, maar bij mij duurde het ook echt heel erg lang. Ik heb het in februari laten doen en het is nu nog duidelijk te zien.


    Plus rood blijft er sowieso lang in. bij mij nochtans, in de zon heb ik nu nog een rode gloed. -Heb het twee jaar geleden voor het laatste rood geverfd en ben toen op bruin overgestapt.

    Plus je overdrijft een beetje, het is niet zo rood als je beweert. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Negligible schreef:
    (...)



    Voor mij is dit rood. En ik vind het best een mooi kleur. Het staat jou

    Ik vind dat op mijn haar lijken
    En bedankt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pod schreef:
    (...)
    Ik vind dat op mijn haar lijken
    En bedankt


    lol. :W Your hair isn't even close to that.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pod schreef:
    (...)


    Ik ga het gewoon heel vaak wassen en over een maand of twee weer opnieuw laten verven
    Tot die tijd moet ik door het leven als de vrouwlijke bassie

    Sorry dat ik je uit je dagdroom pluk, maar dat is bruinrood, net wat je gevraagd hebt.


    comfort in c h a o s

    Ik vind het wel een mooie bruinrode kleur hebben en ik denk dat je het zo moet laten :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Pod schreef:
    (...)


    Ik ga het gewoon heel vaak wassen en over een maand of twee weer opnieuw laten verven
    Tot die tijd moet ik door het leven als de vrouwlijke bassie

    Nou, ik vind het best mooi. :3
    Volgens mij moet je er gewoon even aan wennen.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik vind het je wel staan hoor. Ik denk dat je moeder eerder varrast is dan boos.

    Al ken ik je moeder niet natuurlijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Laat het een dag of twee bezinken. Je zal het wel nog beter vinden. De schok.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pod schreef:
    (...)


    Ik ga het gewoon heel vaak wassen en over een maand of twee weer opnieuw laten verven
    Tot die tijd moet ik door het leven als de vrouwlijke bassie

    Ik vind dit eerder ook bruin-rood in plaats van echt rood-rood. Daarbij, wanneer heb je het laten verven, vandaag of al wat dagen terug? Want misschien moet je er gewoon eventjes aan wennen? Toen ik mijn roze (echt fel roze) dip dye heb laten verven, vond ik het eerst ook niet zo heel leuk. Maar ik moest er gewoon aan wennen, want nu vind ik het fantastisch en vind het juist vervelend dat het kleurspoeling is en het steeds minder fel wordt :Y)

    Maargoed,, als ik jou was zou ik het eerst nog even afwachten, want zoals ik al zei, misschien moet je er gewoon even aan wennen. Als je het écht niet leuk vind, zou ik terug gaan naar de kapper en vragen wat hij/zij de beste optie vindt (eerst kijken of je kapper het zelf opnieuw verft, anders kijken hoeveel het kost om over te verven, anders kijken of je zelf bij weetikveel kruidvat of iets haarverf kan kopen, of anders aan je kapper vragen wat je het beste kunt doen om het minder fel te laten worden zonder het opnieuw te laten verven).

    Sorry voor de lap tekst, maar ik hoop dat je er wat aan hebt :3


    Inspiration can hit you any time

    Keep it this way honey :Y)
    Maar idd anti roos schampoo gaat het snel mee eruit. En met warm water uitspoelen want koud water blijft je kleur zitten(dit doe ik dus juist ^^)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind het mooi.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het mooi.


    i put the fun in funeral

    Ah, ik had het juist andersom. Ik koos voor rood rood en kreeg bruinrood.
    Ik weet niet echt wat je zou kunnen doen maar echt verkeerd staat het je niet! En about your mother: Jij kan er niks aan doen dat de kappers messed up.


    Believe in yourself.

    Pod schreef:
    (...)


    Ik ga het gewoon heel vaak wassen en over een maand of twee weer opnieuw laten verven
    Tot die tijd moet ik door het leven als de vrouwlijke bassie

    Het staat je juist leuk :'D!
    De kleur vervaagd nog een beetje, dus maak je geen zorgen. ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik denk dat de kapper dit, net zoals wij, aanziet als bruin-rood. Ik heb rood-rood gehad en dat was echt heel fel rood.

    Maar ik vind het je wel goed staan! (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.