• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    hayden

    ik leg mijn hoofd op zijn borstkast neer en nestel me helemaal tegen hem aan

    Nathan

    'Oooh ben je wel!' Ik las mijn sms, het was van mijn broer Matthée. 'Wel, euh, hij vraagt of hier veel knappe meisjes zijn..'


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.


    Mijn hoofd werd rood. Ongemakkelijk haalde ik een hand door mijn haren. 'En?' vroeg ik onschuldig en luchtig.


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    Sophie werd rood, ze wou subtiel te weten komen of ik haar knap vond. Ik besloot eerlijk te zijn 'Wel, ik ga zeggen dat ik er naast eentje loop!'


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik druk haar nog wat meer tegen me aan en slaap verder.

    *Aww ze zijn Happily aan het slapen. c: haha*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Alweer begon ik als een zeehond te giechelen. Kut complimenten ook weer. 'Laten wee maar verder lopen' glimlachte ik en probeerde van onderwerp te veranderen.


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    Sophie giechelde alsof ze een kat was die zich verslikte. Ze probeerde van onderwerp te veranderen en ik ging maar mee. We liepen 10minuten toen ik plots de winkel zag. 'We zijn er.' zei ik best wel trots


    Allting handlar om relativitet

    hayden

    Evenlater word ik weer wakker en merk dat ik in de gespierde armen van edward ligt wat eigenlijk best wel fijn voelt, dus blijf ik zo liggen.ik geef met mijn hand een klein klapje tegen de wang van edward ' heey, slaapkopje wakker worden' lach ik

    (Hoelaat is het ongeveer en waar zijn we?, zorrt ddat ik er niet was maar ik zat tot half 5 op school en ik moest nog huiswerk maken...):$


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    (Rond 3uur. Edward en Hayden zijn aan het uitrusten op bed, Nathan en Sophie zijn naar de supermarkt)


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    'Stoer hoor' grinnikte ik. 'Nou wat gaan we allemaal menemen?'


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    Ik voel wat tegen mijn wang aan en knipper langzaam mijn ogen open Urg ik haatte wakker worden en ik zuchtte "Ik ben wakker" zeg ik lachend en dan heb ik pas door dat ik mijn slaap haar helemaal tegen me aan had getrokken "Oh uhm sorry" zeg ik verontschuldigend maar laat ze wel gewoon liggen "Lekker geslapen" vraag ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    'Hmm, ik ben gek van Ice Tea en ik kan heerlijke tiramisu maken. Voor de rest maakt het niet zo veel uit.'


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.


    'Ik wil chocolade' glimlach ik. 'En vanavond wil ik met de groep uiteten!'


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    'Ja hoor, ik heb wel lekker geslapen en jij dan slaapkop' grinnik ik terwijl ik op zijn buik tik