• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    hayden

    'Wat ben jij toch een vervelend mannetje' zeg ik lachend en kietel hem in zijn buik

    Edward
    Ik begon te lachen toen ze me begon te kietelen "Nheee stopppen" probeer ik te zeggen maar het klinkt nogal raar omdat ik aan het lachen ben.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik moet lachen en kietel hem door, mar dan verlies ik mijn evenwicht en val bovenop hem. 'oohh, haha dat was niet de bedoeling' ik lig met mijn gezicht boven zich gezicht

    Edward
    Ze gaat even door met kietelen en dan valt ze opeens op eens op me, Ik lach "gaat het" vraag ik haar. Terwijl haar gezicht net boven het mijne hangt.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'ooh, ja hoor het gaat' zeg ik terwijl ik van hem afrol en mijn shirtje weer recht trek, ik hijs mijn broekje op stap van het bed af en trek mijn slippers aan en loop naar de deur toe, 'ik ga even kijken waar de rest is oke?' vraag ik

    Edward
    Ik kijk haar verward na "Tuurlijk" zeg ik niet begrijpend, ik ga weer liggen ik kreeg zo het gevoel dat ze niet wou dat ik mee ging.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik loop naar beneden toe, maar daar is niemand, waar is iedereen toch, is iedereen soms op de slaapkamers? vraag ik mezelf af, nouja dan loop ik maar weer naar boven. ik open de slaapkamer deur en ik zie edward daar nog steeds liggen, ik plof op edward neer. 'Er was helemaal niemand beneden, dus ben ik maar weer naar boven gegaan'

    Edward
    Ik had mijn ogen gesloten, maar ze schieten open als ik gewicht op mijn lichaam voel, als ik op kijk zit Hayden weer boven op me 'Er was helemaal niemand beneden, dus ben ik maar weer naar boven gegaan' zegt ze "Aha couldn't live without me' zeg ik lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Nou, dat zou je willen, ik kan heel goed zonder jou leven hoor, maarja ik zou toch met jou een bed moeten delen' ik kijk bedroefd

    Edward
    Ik kijk haar aan "Oh nee..! wat een ramp" zeg ik met een extra overdreven stem en doe een huil gezicht "het spijt me dat je het mij moet doen" zeg ik overdreven en nep huilend en pak haar bij haar shirt vast.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Ja, dat is echt een hele erge ramp, maar mooi dat het je spijt' zeg ik lachend. ik laat me achterover op het bed vallen terwijl ik met mijn kont nog op hem lig

    Edward
    "Pfff" zeg ik lachend, ik leg mijn handen langs mijn zij op het bed en ga weer achterover liggen in een van de grote witte kussens die achter me lag.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Wat nou pffff, word je er moe van? of ben ik soms te zwaar' grap ik naar hem en prik hem in zijn zij

    Edward
    "Ja straks krijgt mijn onderlichaam geen bloedtoevoer meer" grap ik en begin te lachen, en prik haar terug in haar zij.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'AUW, dat ik jou in de zij prik hoeft nog niet te zijn dat je mij ook mag prikken' ik ga rechtop zitten en kijk hem aan 'Wat zit jou schoot toch lekker' pest ik hem.