• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    hayden

    Ik knip 'ja dat is wel klote dan, maar wat wil je zelf dan' vraag ik aan hem terwijl ik op mijn buik ga liggen mijn zonnebril opdoe en hem aankijk

    Even voor de handigheid :D


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik wendde mijn blik naar de lucht "De kunstacademie of misschien een Muziek academie dat is het enige waar ik goed in ben, piano spelen en tekenen" zeg ik en ik kijk haar weer aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Munther schreef:
    Even voor de handigheid :D



    Wow kei leuk gedaan

    hayden

    'er zijn toch vast nog wel meer dingen waar je goed in bent buiten dat toch? Vraag ik met een glimlach

    Edward
    "Misschien ik vind zelf van niet maarja wie ben ik nou toch" zeg ik met een kleine glimlach ik haal mijn hand door mijn warrige op gedroogde haar en lip even over mijn lippen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    '1 ding wat ik weet wat jij zowiezo goed kan is mij optillen, maar zullen we anders zo niet maar weer naar binnen gaan ' vraag ik dan

    Edward
    Ik lach "Goed plan" ik ga rustig staan en klop het zand van mijn rug af, ik steek mijn hand uit om Hayden omhoog te trekken en trek mijn t-shirt weer aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik pak edwards hand en heis me omhoog, wow wat is hij eigenlijk groot tegenover de 1 meter 65 van mij, ik klop het zand af en trek mijn jurkje over mijn hoofd aan paj mijn slippertjes in mijn hand en spring bij edward op de rug. ' nou kom op paard galop' zeg ik lachend

    Edward
    Ik kijk naar haar als ze het zand van zich zelf afklopt en een jurkje over haar hoofd trekt. Voordat ik het weet springt ze op mijn rug, ik pak snel haar benen vast "nou kom op paard galop" zegt ze ik begin te lachen "ook hallo" zeg ik "hou je goed vast" zeg ik lachend en begin naar de villa te rennen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'au, niet te snel he' gil ik lachend terwijl ik hem stevig vasthoud

    Edward
    Ik lach en ga van rennen over naar lopen, als we bij de villa zijn laat ik Hayden rustig los en loop naar binnen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Hij zet me neer op de grond en loopt naar binnen, ik loop achter hem aan naar binnen. 'Ik denk dat ik maar even mijn koffer ga uit pakken' zeg ik tegen hem

    Edward
    "Ja tuurlijk goed plan" zeg ik haar "Ik ook" ik lach even en loop samen met Hayden naar boven.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik loop met edward mee naar boven en loop naar onze kamer toe, pak mijn koffers en leg ze op het bed, ik rits ze open en kijk en bedenkelijk naar. 'Waar zal ik eens gaan beginnen' zeg ik lachend. 'Weetje, ik denk dat heel veel mensen een vooroordeel over mij hebben omdat ik een cheerleader ben, dat is soms best vervelend' zeg ik tegen hem.