• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Nathan

    'Ja, superidee! Dan kopen we nu gewoon wat om te drinken en wat ontbijt en dan beslissen we morgen met de anderen wat we gaan kopen, goed?'


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    "Hmmm ja voel me een stuk uitgeruster na zo'n lange vlieg reis en dag" zeg ik zuchtend en lach eventjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Doen we' brabbel ik enthousiast. We lopen door de supermarkt en pakten pakken ice tea en wat lekkere croissantjes voor in de ochtend. En natuurlijk chocolade en tiramisu ingrediënten.'Hier doen we het maar even mee' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 20:09 ]


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    'Nou mooizo' ik nestel me uit zijn armen en ga rechtop zitten in bed en rek me uit, ik stap over hem heen en doe mijn kleren goed daarna pak ik even een kam en ga mijn haren kammen.

    Nathan

    'Oke, ik betaal wel even.' zeg ik en ik pak mijn bankkaart boven.

    *Even tijdssprong want anders gaan we nog lang 2 verhalen door elkaar zitten vertellen ;p*

    We komen terug aan het huis, nu ja, zeg maar vila. We doen de boodschappen op zijn plaats en roepen: 'Waar zitten jullie?'


    Allting handlar om relativitet

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 20:11 ]


    Allting handlar om relativitet

    (is er iemand waarmee ik in gesprek ken komen.)


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    (Het lijkt me een idee als ik morgen het project uitleg en dat we dan beginnen)


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward
    Ik gaapte nog een keer en stapte uit het warme bed en met een klein plofje laat ik mezelf op de grond vallen voordat ik mokkend op ga staan "Ik haat opstaan" zeg ik en haal weer eens mijn handen door mijn haar ik moest daar echt eens mee ophouden dacht ik in mezelf.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Ja wij zijn nu allemaal in de vila dus kom maar op :D Ja is goed, morgen ben ik wel laat thuis savonds)


    Allting handlar om relativitet

    ( wel een klein probleempje, ik ben dit hele weekend niet thuis)

    Sophie.

    'Waar zouden ze zijn?' grinnik ik als we geen reactie terug krijgen.


    Pretty is just a pretty word.

    *:c *


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Danielle je kan gewoon joinen in het gesprek? )


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    'Nou, kom op roep ik naar edward' ga boven hem staan en trek hem overreind in hoeverre dat lukt. ' de anderen zijn ook thuis dus zullen we maar naar benedan gaan' vraag ik