• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    hayden

    Aarzelend ga ik naast hem zitten 'eigenlijk hou ik niet echt van klassieke muziek edward' zeg ik voorzichtig en ga naast hem zitten

    Edward
    "Serieus.?" vraag ik, "Luister in iedergeval ik heb hier heel lang aan gewerkt" zeg ik terwijl ik even mijn handen los maakt. "Het is echt een moeilijk stuk en ik heb er maanden aan gewerkt" zeg ik en kijk haar aan wachtend op een antwoord.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'dus, ik ben de eerste die het gaat horen, ik voel me vereerd, ja sorry dat ik er niet zo van hou maar ik zat vroeger op ballet en heb toen zoveel klassiek gehoord dat ik nu blij ben dat ik bij de cheerleaders wat vlottere muziek heb'

    Edward
    "Ja je bent de eerste die het gaat horen zelfs mijn ouders hebben het nog niet gehoord"
    Ik laat mijn handen even over de toetsen gaan en ik schud even met mijn hoofd, ik probeer mijn hoofd leeg te maken en met een leeg hoofd begin ik het stuk te spelen waar ik op geoefend had, wat ik wou gaan doen als auditie voor de muziek academie. Wat ik perfect wou kunnen spelen..

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 21:13 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik krijg overal kippenvel. 'wow dat was echt heel mooi, wauw zeg' zeg ik glimlacgend tegen edward

    Edward
    "Ja vond je het echt mooi" vraag ik onzeker als het over muziek ging werd ik altijd heel onzeker.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'ja tuurlijk anders zeg ik het toch niet , ik zeg altijd eerlijk wat ik denk in iemands gezicht ik hou niet van geroddel'

    Nathan

    Zo, de tiramisu zit in de frigo, nu maar wachten tot die morgen klaar is, ik kan niet wachten jummie. Maar waar zijn Hayden en Edward nu weer heen? Aja, ze gingen een piano zoeken. Zouden ze een gevonden hebben? Ik zal ze maar eens opzoeken.


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik lach "Dan ben ik blij dat je het mooi vind" zeg ik "Net zoals jij" zeg ik zachtjes niet wetend of ze het wel of niet hoorde.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'wat zei je nou? Net zo mooi als jij, dat vat ik dan maar op als een compliment 'zeg ik lachend

    Edward
    Ik lach naar haar en leg mijn hand even tegen haar wang aan, maar haal hem snel weer weg Doe nou niet.. zeg ik tegen mezelf.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    Ik kwam aan bij een schuur die los stond van de vila. Hmm, wat zou er daar zijn? Dacht ik bij mezelf. Ik ging een kijkje nemen en daar zag ik Hayden en Edward zitten aan een prachtige vleugel. Ik zie net Edward zijn hand van Haydens wang halen. 'Ow, ik kom ongelegen...'

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 21:39 ]


    Allting handlar om relativitet

    hayden

    'o, nee hoor nathan ik wou net even gaan douchen, gaan jullie maar samen piano spelen' ik sta op en loop het schuurtje uit naar mijn slaapkamer en ga douchen (ben in real ook ff douchen brb)

    Nathan

    Ik ga naast Edward op het bankje zitten. 'Ik ben Hayden niet, maar ik kan wel piano spelen mate!' lach ik. 'Wat speel jij zoal?' vraag ik geïnteresseerd


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik lach "vooral klassiek" ik kijk naar de toetsen "Mijn ouders hebben me op piano les gezet toen ik 7 was en ik ben altijd door blijven gaan" "En ik hou van klassieke muziek" zeg ik er als laatst achteraan, "Jij" vraag ik hem terug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.