• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward
    "Nou ik wil wel" zeg ik lachend "Maar ik denk dat het gezelliger is om vanavond met zijn alle te doen" zeg ik weer en neem wat slokjes van mijn Ice Tea.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Geeen alcohol? Ben je gek?' mompel ik verbaasd.
    'Vanavond op het strand!' gil ik daarna blij.


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    'Ja, dat leek mij ook het tofst. Wat zijn jullie hobbies eigenlijk? Iemand die hier ook met muziek bezig is?'


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik steek mijn hand op "Ik speel piano" zeg ik lachend en wat was ik gek op piano spelen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Ik kan een beetje zingen?' zei ik twijfelend of ik het wel moest vertellen.


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    'Geweldig' roep ik uit, 'ik zing, speel gitaar én piano!' 'Denk je dat het toeval is, dat we allemaal met muziek bezig zijn?' vraag ik een beetje argwanend


    Allting handlar om relativitet

    - ik ga nu offline en South Park kijken! Kunnen we nu met z'n allen stoppen en morge verder gaan? Ik wil het etentje en het kampvuur namelijK niet missenC: )


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    "Wie weet" zeg ik lachend "Maar Nathan heb jij toevallig een piano hier ergens gezien ik zou graag weer willen gaan spelen ik heb alleen mijn keyboard nu bij me maar het liefst speel ik op een echte vleugel"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Nou, ik ben cheerleader dus moet goed in vorm blijven en daar helpt alcohol niet mee, en ik heb gewoon een hekel aan mensen die dronken zijn en niet meer weten wat ze doen , hoelaat gaan w uit eten dan weet ik hoelaat ik me kan gaan klaarmaken'

    (we kunnen toch nog wel gwn verder praten, maar dan wachten we toch gewoon met het kampvuur en get etentje)

    *Ja dat kan wel gewoon toch c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (We kunnen stoppen als we aan het restaurant zijn, goed? Dan doen we nu even zonder Sophie en kan ze daarna weer meedoen als we aan het restaurant zijn)

    Nathan

    'Ik weet het niet, ik heb buiten de kamers en de keuken nog niets van het huis gezien eigenlijk...' Sophie ging even naar de badkamer haar douchen.

    'Wel Hayden, respect hoor,' zeg ik gemeend, 'en wat dacht je van een uur of 6?'


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik dacht na ik ging eens kijken "Hayden ga je mee kijken of er een piano is" vraag ik haar en ga naast haar staan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'oke ik vind het best' en sta op en loop naar buitn.

    Edward
    Ik loop samen met Hayden naar een schuur die los staat van het huis, ik doe de deur open en zie een groot object staan met een zeil er overheen "Bingo" zeg ik lachend en trek het zeil er van af. Ik kijk naar de prachtige, zwarte vleugel en doe de klep open "Kom erbij" zeg ik en klop naast me op het piano bankje die erbij stond.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.