• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...

Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje

Strandvilla

Personages:

Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

[ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]

Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

hayden

'Ach, arme jij, hoe kun je nou je vriendinnetje dan lekker vast pakken met je koude handen ze hoeft bij jou dan niet op te warmen' lach ik

Edward
    "Heey ik ben warm genoeg allen zijn mijn handen gewoon koud, maar soms zijn ze wel lekker warm maar dat is echt bijna nooit" lach ik even "Maarja ik heb geen vriendin dus dat komt mooi uit dan" zeg ik weer lachend.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

hayden

'Nou, dat is mooi dan voor jou, en ik geloof er helemaal niks van dat jij warm genoeg bent, als je handen als koud zijn nou dan weet ik het niet hoor' zeg ik lachend terwijl ik mijn handen probeer terug te trekken

Edward
    "Dan geloof je het niet" zeg ik lachend en ik laat haar handen los en wrijf dan even met mijn nu warm geworden handen over mijn gezicht.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

hayden

'Is je gezicht ook al zo koud' vraag ik hem. ' hoelaat is het eigenlijk' vraag ik hem zoekend naar een klok. ' begin namelijk al een beetje moe te worden, na deze lange dag'

Edward
    Ik kijk haar even aan "Het is pas 3 uur" zei ik toen ik op mijn horloge keek die ik naast het bed op het nachtkastje had gelegd. "Dus we moeten nog wel even voordat het avond word" zeg ik gapend "Ik ben ook moe" zeg ik er nog achteraan.

hayden

Ik rol van hem af en ga op mijn kant van het bed liggen, ik schuif de dekens open en ga eronder liggen. 'Ik ga denk ik even proberen te slapen, want ik heb het koud en ben moe dus weltrusten' zeg ik tegen hem

Edward
    "Goed plan" zeg ik en ga zelf ook onder de dekens liggen "Weltrusten" zeg ik haar terug.

hayden

Ik val al vrij snel in slaap, in mijn slaap rol ik naar edward toe en ga tegen hem aan liggen en slaap rustig door

*Ben even eten ben over kwartiertje weer terug c:*

MoccaSins schreef:
    *Ben even eten ben over kwartiertje weer terug c:*

oke is goed

*Ben er weer c:*

Edward
    Ik sluit mijn ogen en val volgens mij best snel in slaap, In mijn slaap leg ik mijn armen over Hayden en trek haar dichter tegen me aan.

Sophie.

Blozend kijk ik Nathan aan. 'Vind je?' giechel ik haast automatisch. Ik giechel altijd als ik een compliment kreeg en er niet mee wist wat ik mee moest doen.

- ben back xD -

Pretty is just a pretty word.

(Welcome back!)

Nathan

'Ja, echt waar, je bent zo ook al schattig hoor.' lachte ik lief naar Sophie. Opeens voelde ik iets trillen in mijn broekzak 'Ow, smsje van het thuisfront I guess..'

Allting handlar om relativitet

-THANKS!-

Sophie.

'Ik ben totaal niet schattig!' giechelde ik verontwaardigd. 'Wat staat er in?' vroeg ik.

Pretty is just a pretty word.