• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Nathan

    'Euh ja, vind je het erg als ik onderweg een sigaret aansteek? Ik heb al niet meer gerookt van toen naar de luchthaven ging. Op de luchthaven mag je ook roken maar daar moet je in een glazen kotje roken, ik ben geen aap in de zoo hoor!'


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    Lachend luister ik naar zijn rook zoo verhaal. 'Is niet erg joh. Doe wat je niet laten kan. Er is 1 probleem. Ik ben slecht in de weg. Dus jìj gaat kaart lezen' zeg ik triomfantelijk.


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    Ik ga weer op mijn handdoek liggen ' zo wij hebben onze frisse duik wel weer gehad'

    Nathan

    'Vrouwen' zucht ik lachend. En ik neem de kaart van haar over. 'Wordt wel lastig, kaart en sigaret vasthouden!' Sophie houdt de kaart dan maar zo vast dat ik ze kan lezen en ondertussen zoek ik, al rokend, de weg. 'Daar,daar moeten we naartoe' duid ik de plaats op de kaart aan. 'Moeten we niet eerst de anderen verwittigen voor we gaan?'


    Allting handlar om relativitet

    Edward

    "Inderdaad" zeg ik bevestigend en ga in het zand liggen, terwijl ik lig leg ik mijn handen naast me neer en krul wat met mijn vingers door het zand.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Die redden zich wel. Kom op, ze zijn geen kleuters. Of durf je niet?' vroeg ik uitdagend. Op het begin was ik altijd verlegen als ik iemand niet kende, maar daarna was ik een bij de hand typje.

    ( Ik ga nu stoppen. Morgen gaan we verder, oke? (: )


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    'Niet durven, ik? Hoe kom je daar nu bij!' Ik keek recht in haar ogen, wow, ze was best knap...

    (Oke goed, morgen moet ik wel leren voor een zwaar examen maar ik maak wel wat tijd voor te schrijven :D Nederland is zwaar aan het verliezen btw op de voetbal ;p tot morgen! )


    Allting handlar om relativitet

    hayden

    'maar jij komt dus uit londen' vraag ik hem terwijl ik hem aankijk

    Edward
    Ik kijk Hayden met een oog aan "Inderdaad" zeg ik lachend "Het is echt geweldig" zeg ik er meteen achteraan "Je zou echt eens een keer moeten gaan" moedig ik aan, "En waar kom jij vandaan" vraag ik met een zwoele stem en lach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'ik kom uit californie, daar is het nog mooier lekker naar het strand lekker zonnetje' zeg ik lachend

    Edward
    "Ja de zon zou wel wat meer mogen schijnen in London" ik kijk naar de wolkeloze blauwe lucht boven ons en lach eventjes stilletjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'wat zit je nou stilletjes te lachen' vraag ik nieuwsgierig ' of is dat geheim'

    Edward
    "Het is niks eigelijk ik ben gewoon blij dat ik hier ben de zon is geweldig, en ik ben gewoon blij dat ik even weg van mijn ouders kan" zeg ik zuchtend en sla mijn arm over mijn ogen tegen de zon.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'heb je vaak problemen met je ouders' vraag ik hem

    Edward
    "Nee ik zou het geen problemen noemen" zeg ik stilletjes "Het is gewoon ze pushen me gewoon heel veel, bijvoorbeeld om naar een top universiteit te gaan en realistisch leven voor mezelf op de bouwen" ik zucht "Ik hou echt van mijn ouders maar soms"... "En ik bedoel ik heb alles wat mijn hartje begeert en ik mag absoluut niet klagen want ik moet zeggen dat mijn ouders best wel rijk zijn maar ik wil gewoon wat ik wil en niet naar een duffe, saaie advocaten school" zeg ik en kijk Hayden aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.