• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    hayden

    'oke als jij het wilt' zeg ik tegen edward en sta op en klop het zand van me af

    Sophie.

    'Kom op, we lopen naar binnen en dan doen we er wat kouds op' commandeerde ik moederlijk.


    Pretty is just a pretty word.

    ( http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135119) ( als hij vol is , hier alvast 2!)


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward Adam Daniels
    Ik zie Nathan en Sophie naar binnen strompelen ik haal mijn schouders op dat zou ik later wel vragen.
    Ik lach en trek Hayden mee het water in, "Veel beter dan zonnen" zeg ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Ik moet gaan:(((doeg))


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    (doei Danielle) (Personage Nathan, reageer erop bad ass xd)


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    'aahhh' gil ik 'gooi me alsjeblieft niet het water in' ik kijk edward lief uit

    (Sorry dat ik niets zei, ons katje van enkele weken oud is net vermist en mijn zus is heel in paniek ;p)

    Nate

    Sophie doet ijsblokjes in een handdoek en legt het op mijn voet. Een kleine gil ontsnapt uit mijn mond. Sophie kijkt me raar aan. 'Ja het is koud hoor!' Sophie lacht 'en je vond dat ik niet flauw mocht doen omdat ik gilde in het water?' Ik voel mijn kop al rood worden..


    Allting handlar om relativitet

    Edward Adam Daniels
    "Te laat" lach ik en til haar op klaar om haar wat verder het water in te gooien.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie. ( AWH DAT IS KUT.)

    'Ik ken je nog maar net, maar je lijkt me echt een watje' glimlach ik. Nathan zijn hoofd is helemaal rood. 'Tomaatje' plaag ik hem en prik in zijn wang.


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    Ik sla mijn arm om zijn schouder heen ' wat vind je er nou zo leuk asn om mij te plagen' vraag ik hem lachend

    Nate

    'Nou, ik ben geen watje hoor' verdedig ik mezelf, 'ik ben gewoon zo hot dat ik niet tegen de koude kan.' Sophie draait met haar ogen. 'Oke ik weet het, dat is een flauwe mop.' Sophie grinnikt en zegt: 'Zie maar dat je nog kan lopen, hotboy.' Plagend steekt ze haar tong naar me uit


    Allting handlar om relativitet

    Sophie. ( Mag ik nog voor mezelf praten? xd? )

    'Je komt er wel boven op. Zeg Nathan, aangezien ik hoorde dat jij op een kamer slaapt met 3 mensen totaal.. Wil je niet bij mij op de kamer?' Met mijn liefste glimlach keek ik hem aan.


    Pretty is just a pretty word.

    (Hahah sorry, ik zal minder schrijven int vervolg ;) )

    Nate
    'Oke, is goed voor mij. Ik ga mijn voet nog even laten rusten en dan verhuis ik mijn spullen, goed?'
    Sophie knikt en ik wil haar iets te drinken geven maar de frigo blijkt leeg te zijn.

    (oke, in belgie gebruiken we frigo, kennen jullie dat woord? ;p Dat is dus de koelkast ;p)


    Allting handlar om relativitet

    Edward Adam Daniels
    Ik lach naar haar als ze haar armen om me heen slaat "Goede vraag" zeg ik en zet mijn na denkende gezicht op. Uiteindelijk lach ik maar gewoon naar haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.