• Ik ging dus gister mijn benen scheren, onder de douche.
    Ik doe er scheerschuim op, en begin. En toen was ik iets té enthousiast. Ik heb, serieus, ik heb het opgemeten, 3 bij een halve centimeter vel weggehaald. bloeden jongen, niet normaal.
    En nu heb ik nog steeds auw.(krul)
    terwijl ik nog nooit maar een snee heb gehad van een scheermes...

    hebben jullie ook wel eens zoiets?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 18:53 ]


    Miep

    (cat) Ik snap dus niet hoe mensen dat doe, ik kan mezelf nog niet zeer doen met een scheermesje als ik het zou proberen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Woow, dat is echt superpijnlijk O.O Ik heb mezelf ook wel eens gesneden met scheren, maar niet zó erg.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ten schreef:
    (cat) Ik snap dus niet hoe mensen dat doe, ik kan mezelf nog niet zeer doen met een scheermesje als ik het zou proberen.


    ik had mezelf nog nooit, maar dan ook nooit gesneden. en dan gebeurt er dit.(cat)


    Miep

    Ten schreef:
    (cat) Ik snap dus niet hoe mensen dat doe, ik kan mezelf nog niet zeer doen met een scheermesje als ik het zou proberen.

    Dit.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Auauauauau. Ik hoorde ooit iemand bij wie een scheermesje in de badkuip lag, en ze er op ging zitten+ doorgleed..


    Bad decisions make good stories.

    Auw, dat is pijnlijk. Als ik mijn benen scheer, eindig ik altijd met wondjes en sneetjes. Maar meer dan dat niet eigenlijk (:


    Take risks and conquer your fears.

    MadameParis schreef:
    Auauauauau. Ik hoorde ooit iemand bij wie een scheermesje in de badkuip lag, en ze er op ging zitten+ doorgleed..



    auwwwww
    kaasschaven(cat)


    Miep

    Pijnlijk D:
    Ik heb dat twee keer gehad. Op m'n schenen, twee littekens, van rond de 6 en 4 centimeter. Ik ging dood van de pijn. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ten schreef:
    (cat) Ik snap dus niet hoe mensen dat doe, ik kan mezelf nog niet zeer doen met een scheermesje als ik het zou proberen.


    Inderdaad, daarom klinkt het mij ook altijd zo onlogisch in de oren als ik hoor dat iemand zijn polsen probeerde door te snijden met een scheermesje.


    Are you lost?

    Ik heb nog nooit mezelf gesneden met een scheermesje.. Maar ik heb dan zo'n Ladyshave, daar snij je jezelf minder makkelijk mee..

    Ik haal nog wel eens per ongeluk mijn hiel open. Maar mijn benen zelf heb ik nog nooit gesneden :'D

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:00 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    waxen ladies
    dat is het antwoord doet wel pijn maar je bent wat langer gerust dan wanneer je je scheert


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Nog nooit aan de hand gehad en dat wil ik ook niet.. het klinkt echt super-pijnlijk 0__o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ten schreef:
    (cat) Ik snap dus niet hoe mensen dat doe, ik kan mezelf nog niet zeer doen met een scheermesje als ik het zou proberen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    MadameParis schreef:
    Auauauauau. Ik hoorde ooit iemand bij wie een scheermesje in de badkuip lag, en ze er op ging zitten+ doorgleed..

    THANKYOU. ik ga wel mijn benen weer harsen. O_O


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean