• Ik ging dus gister mijn benen scheren, onder de douche.
    Ik doe er scheerschuim op, en begin. En toen was ik iets té enthousiast. Ik heb, serieus, ik heb het opgemeten, 3 bij een halve centimeter vel weggehaald. bloeden jongen, niet normaal.
    En nu heb ik nog steeds auw.(krul)
    terwijl ik nog nooit maar een snee heb gehad van een scheermes...

    hebben jullie ook wel eens zoiets?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 18:53 ]


    Miep

    Purgatory schreef:
    waxen ladies
    dat is het antwoord doet wel pijn maar je bent wat langer gerust dan wanneer je je scheert


    Raad eens wie daar allergisch voor is.. Voor bijna al die wax-dingen. Ik c:

    Ten schreef:
    (cat) Ik snap dus niet hoe mensen dat doe, ik kan mezelf nog niet zeer doen met een scheermesje als ik het zou proberen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb mezelf inderdaad een keer in de schenen gesneden met een scheermesje. Dat was ongeveer de eerste keer dat ik probeerde om mijn benen te scheren. Ik heb nog steeds een litteken.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb het net nog gehad, gelukkig stopte het snel met bloeden. (krul)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Escritura schreef:
    (cat) Ik snap dus niet hoe mensen dat doe, ik kan mezelf nog niet zeer doen met een scheermesje als ik het zou proberen.


    dat kan ik ook niet, ik deed het niet express...


    Miep

    Ik raak altijd afgeleid tijdens het scheren. Ga de moeite niet doen om littekens te tellen (cat). Gelukkig heb ik geen overdreven snel groeiend beenhaar en hoef ik niet heel vaak te scheren x'D. Maar voor de meeste ontharingscreme en wax shit ben ik allergisch en epileren duurt me te lang.


    i put the fun in funeral

    Escritura schreef:
    (cat) Ik snap dus niet hoe mensen dat doe, ik kan mezelf nog niet zeer doen met een scheermesje als ik het zou proberen.

    This, maar ik gebruik dan ook geen scheerschuim (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb mezelf ooit eens op m'n knie gesneden, het ging per ongeluk.. Nu wax ik m'n benen, haha.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Escritura schreef:
    (cat) Ik snap dus niet hoe mensen dat doe, ik kan mezelf nog niet zeer doen met een scheermesje als ik het zou proberen.


    En, ik denk dat ik binnenkort maar gewoon ga hrsen. Misschien pijnlijker, maar het is een stuk sneller en grondiger :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Iewl, iewl, gatver D:

    Ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt en het lijkt me zo ranzig en pijnlijk D:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als ik een nieuw scheermesje pak heb ik áltijd scheerwondjes op mijn benen.. Echt heel vervelend.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lancelot schreef:
    Woow, dat is echt superpijnlijk O.O Ik heb mezelf ook wel eens gesneden met scheren, maar niet zó erg.

    misschien een tip... Ga als je gaat scheren eerst met je haarrichting mee. Zo voorkom je veel van die sneetjes en dit verwijdert ook wel wat haartjes. Daarna gewoon dr weer tegen in, maar het is dan misschien minder werk


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik scheer mijn benen niet, ik gebruik ontharingscreme, is veel makkelijker ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heb ik ook eens gehad. Maar ik had blijkbaar een wondje of een beetje en door het scheerschuim kon ik het niet zien, maar nu scheer ik mijn benen in de douche met douchegel. Doen ik eens bloedverdunners heb moeten nemen had ik heel snel kleine wondjes en dat bleef maar bloeden. Dus liep ik met al plakkertjes rond op mijn benen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?