• Ik zag dit net op 9gag en ik moest zo lachen omdat sommige mensen op twitter het echt stoer vinden als ze swag hebben.

    A.U.B. Geen haatreacties, het is om te lachen en misschien zal niet iedereen dit leuk vinden maar ik doe het niet om iemand te beledigen of te kwetsen


    Physics is awesome

    Ik vind hem wel goed bedacht!

    Ik vind het meer
    Something We Asians Got
    :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik haat het hele woord.
    Allemaal van die sterretjes, zoals Justin Bieber, Cher Lloyd, die dan met dat woord gaan lopen strooien.
    Bah. Degene die dat woord bedacht heeft verdient een flinke straf, lol.


    Tell me about it, stud.

    Goldenblatt schreef:
    Ik haat het hele woord.
    Allemaal van die sterretjes, zoals Justin Bieber, Cher Lloyd, die dan met dat woord gaan lopen strooien.
    Bah. Degene die dat woord bedacht heeft verdient een flinke straf, lol.

    Het zijn ook allemaal dezelfde soort beroemdheden die het woord gebruiken, heb ik het idee.

    Goldenblatt schreef:
    Ik haat het hele woord.
    Allemaal van die sterretjes, zoals Justin Bieber, Cher Lloyd, die dan met dat woord gaan lopen strooien.
    Bah. Degene die dat woord bedacht heeft verdient een flinke straf, lol.


    Daarom vond ik dat plaatje ook zo leuk


    Physics is awesome

    Swag, swag, swag on you, chilling by the fire while we eatin' fondue.
    Hahaha, ik stoor me er op zich niet zo heel erg aan, eigenlijk. Laat ze lekker.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hahaha, nou wij gebruiken swag heel veel, maar niet op de manier zoals de bitches dat doen.
    Als we bijvoorbeeld naast zo'n groepje 'populaire' meisjes staan, gaat Levi, een vriend van me, altijd zwaar overdrijven met het woord.; Ja jonguh, vandaag was zo nice. Echt super swag jwz.
    Dat soort dingen dus. En dan gaan die meiden ons super arrogant aankijken omdat we hun woorden belachelijk maken. :W

    LLN ONE DIRECTION HEEFT SWAG!!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    -dubbel post-

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 10:29 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    I got Wag. Cause it's not a secret. (cat)
    -Doesn't really think it's that funny, but okay.-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eventjes tussen door wat betekend swag?


    Some angels have no wings.

    The way in which you carry yourself. Swag is made up of your overall confidence, style, and demeanor. ”I’m digging that tie dude, I like your swag”

    Bron: http://blog.youngworks.nl/signalen/swag


    Physics is awesome

    Louisaaa schreef:
    Eventjes tussen door wat betekend swag?


    Idk, het tegenovergestelde van swog ?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    SteveTerada schreef:
    (...)

    Idk, het tegenovergestelde van swog ?

    Dafuck is 'swog' nou weer dan?! :'D

    Alucard schreef:
    (...)
    Dafuck is 'swog' nou weer dan?! :'D


    The way one presents him or herself in an uncool, loser-like fashion. Also known to be the opposite of Swag.

    Seriously, you people should learn to Google. ._.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.