• Ik zag dit net op 9gag en ik moest zo lachen omdat sommige mensen op twitter het echt stoer vinden als ze swag hebben.

    A.U.B. Geen haatreacties, het is om te lachen en misschien zal niet iedereen dit leuk vinden maar ik doe het niet om iemand te beledigen of te kwetsen


    Physics is awesome

    Ten schreef:
    (...)

    The way one presents him or herself in an uncool, loser-like fashion. Also known to be the opposite of Swag.

    Seriously, you people should learn to Google. ._.

    Ik ben te lui om zulke onzin te googlen. :3

    Echt waar, mensen tegenwoordig verzinnen de raarste woorden. Swag... Het klinkt ook echt voor geen meter.

    Yup, die had ik ook gezien, ghehe.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Goldenblatt schreef:
    Ik haat het hele woord.
    Allemaal van die sterretjes, zoals Justin Bieber, Cher Lloyd, die dan met dat woord gaan lopen strooien.
    Bah. Degene die dat woord bedacht heeft verdient een flinke straf, lol.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Trololol, true,


    Alleen maar tranen van geluk

    Something
    We
    All
    Get tired of hearing.


    26 - 02 - '16

    Ik haat swag en alles wat ermee te maken heeft. Iedereen die zegt dat hij/zij swag heeft zou geslagen moeten worden (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik haat swag en alles wat ermee te maken heeft. Iedereen die zegt dat hij/zij swag heeft zou geslagen moeten worden (cat)


    Nee iedereen die zegt dat ie swag heeft heeft gewoon swog.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    SteveTerada schreef:
    (...)

    Nee iedereen die zegt dat ie swag heeft heeft gewoon swog.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    JustYouAndMe schreef:
    LLN ONE DIRECTION HEEFT SWAG!!


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.