• Wel, overal lees ik dat gerbils helemaal niet horen te stinken... Maar de onze stinken wél. Toch ben ik er 100% zeker van dat het gerbils zijn. Is er misschien wat aan de hand? Of is die geur wat mensen vinden 'niet stinken'?
    Ik heb de laatste dagen wel gemerkt dat ze minder stinken... Maar toch, hoe komt het dat die van mij wel stinken?


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Een kooi die verschoont moet worden?
    Ik zou het anders niet weten.. Mijn gerbils stonken nooit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hoe oud waren ze toen ze weggehaald zijn bij de ouders?
    Hoe oud zijn ze nu?
    Hebben ze diarree?
    Plassen/drinken ze veel?
    Zijn het mannetjes of vrouwtjes?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    In bad doen?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    In bad doen?


    Gerbils HATEN water


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Heb je een potje zand in hun kooi gezet? Daar wassen ze zich namelijk mee + Wekelijks de kooi verschonen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Je topictitel maakte me even aan het lachen. :'D
    Maar ik heb geen verstand van gerbils, sorry. Weet je zeker dat het niet de kooi is die stinkt? Als je echt denkt dat er misschien iets mis is, kun je eens langs de dierenarts gaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb ze uit een dierenwinkel, die niet zei hoe oud ze precies waren. Slecht ik weet het, beter kopen bij een goede hobbyfokker... :$
    Ze hebben geen diarree (harde kleine keuteltjes) Ze plassen niet veel, en drinken wel wat, maar weinig. En ja, ik heb zand.(chinchillazand)

    Heeft het dan te maken met dat ze te vroeg bij hun ouders zijn weggehaald?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 21:18 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Square schreef:
    Je topictitel maakte me even aan het lachen. :'D
    Maar ik heb geen verstand van gerbils, sorry. Weet je zeker dat het niet de kooi is die stinkt? Als je echt denkt dat er misschien iets mis is, kun je eens langs de dierenarts gaan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ja, babys die te vroeg bij hun ouders zijn weggehaald leren bepaalde hygiene niet.

    Ik zou ze denk ik gewoon wat vaker schoonmaken, gooi er wat hooi bij


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kan ook zijn dat ze geslachtsrijp beginnen te worden, dat ze hierbij een geur afstaan. Maar goed, ik ben nog nooit bij een gerbil in de buurt geweest.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Square schreef:
    Je topictitel maakte me even aan het lachen. :'D
    Maar ik heb geen verstand van gerbils, sorry. Weet je zeker dat het niet de kooi is die stinkt? Als je echt denkt dat er misschien iets mis is, kun je eens langs de dierenarts gaan.


    16 - 09 - '17

    Deilia schreef:
    Kan ook zijn dat ze geslachtsrijp beginnen te worden, dat ze hierbij een geur afstaan. Maar goed, ik ben nog nooit bij een gerbil in de buurt geweest.


    Nee, een gerbil is al heen jong geslachtsrijp
    Dat maakt geen verschil in de geur
    Alleen mannetjes ruiken iets anders dan vrouwtjes


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    OK, gelukkig heb ik al hooi gekocht.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Square schreef:
    Je topictitel maakte me even aan het lachen. :'D
    Maar ik heb geen verstand van gerbils, sorry. Weet je zeker dat het niet de kooi is die stinkt? Als je echt denkt dat er misschien iets mis is, kun je eens langs de dierenarts gaan.


    The thing you do mean something to people -Ncis