• Plaats hier foto's van mannen/vrouwen die bijna iedereen sexy lijkt te vinden, maar jij niet snapt!
    Ieder heeft zijn eigen smaak qua. Dus geen haat.
    Ík zal beginnen:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:21 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Justin Bieber en de One Direction boys


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Thihi maar jij bent een jongen, ofcourse vind je hem niet knap:Y) Ik vind um wel knap btw maar ik ga hier niet iedereen die Harry lelijk vind tegenspreken. Dat is een verloren zaak en het is zwaar nutteloos want iedereen blijft zijn mening toch wel houden..

    Uuh, dus? Er zijn ook mannen die ik wel knap vind hoor xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Escritura schreef:
    (...)

    Waarom zou een man een andere man niet knap kunnen vinden, without being gay? D: Volgens mij heb ik Mitchell zulke dingen in dit topic zien zeggen, daar is ook niets mis mee.

    Dat dus. Ik kan toch ook rustig mijn mening geven?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Escritura schreef:
    (...)

    Waarom zou een man een andere man niet knap kunnen vinden, without being gay? D: Volgens mij heb ik Mitchell zulke dingen in dit topic zien zeggen, daar is ook niets mis mee.

    Ik zeg toch ook niet dat hij gay is als hij een man knap vind? Hij mag van mij best zijn mening geven, wie ben ik om hem te stoppen? Ik zeg trouwens ook niet over vrouwen dat ik ze knap vind dus leek het mij logisch dat mannen dat ook niet over mannen doen. Just saying..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Ik zeg toch ook niet dat hij gay is als hij een man knap vind? Hij mag van mij best zijn mening geven, wie ben ik om hem te stoppen? Ik zeg trouwens ook niet over vrouwen dat ik ze knap vind dus leek het mij logisch dat mannen dat ook niet over mannen doen. Just saying..


    Ja, maar omdat jij het niet doet, betekent toch niet dat anderen dat niet doen? Ik ken genoeg hetero vrouwen die over andere vrouwen zeggen dat ze knap zijn. I'm not into men at all, so I don't count.
    Vrouwen mogen hun mening geven over anderen vrouwen, net zoals mannen dat gewoon zouden mogen over andere mannen. Alleen omdat jij het niet doet, betekent dat niet dat het 'logisch' is voor anderen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ja, maar omdat jij het niet doet, betekent toch niet dat anderen dat niet doen? Ik ken genoeg hetero vrouwen die over andere vrouwen zeggen dat ze knap zijn. I'm not into men at all, so I don't count.
    Vrouwen mogen hun mening geven over anderen vrouwen, net zoals mannen dat gewoon zouden mogen over andere mannen. Alleen omdat jij het niet doet, betekent dat niet dat het 'logisch' is voor anderen.

    Van mij mogen anderen het best doen ik geef alleen mijn mening dat ik dat aparter vind dat ze dat doen maar goed laten we OT blijven.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    1D ma backham is toch hot:$


    what goes around come BACK around !

    Mesut schreef:



    Robert Pattinson.


    begreep ik ook nooit bij hem. (A)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley