• Plaats hier foto's van mannen/vrouwen die bijna iedereen sexy lijkt te vinden, maar jij niet snapt!
    Ieder heeft zijn eigen smaak qua. Dus geen haat.
    Ík zal beginnen:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:21 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    SEXYSTYLESx schreef:
    (...)



    Ik mag best mijn mening ergens over geven (cat)


    Maar daar gaat het topic niet om :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Smalth schreef:
    (...)

    What the fuck is hier knap aan? alles aan hem is zo groot. D: Neus, ogen, mond, haar, zijn hele hoofd gewoon. Niet dat ik perfect ben ofzo.. maar hij's gewoon niet knap, vindt ik. :')


    Hahaha, gewoon alles aan 'em is leuk C:


    Pretty is just a pretty word.

    Miam schreef:
    (...)

    Maar daar gaat het topic niet om :W


    Jammer dan? De hele tijd wordt er al gediscusseerd, dus laat mij ook even mijn mening geven? :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    SEXYSTYLESx schreef:
    (...)

    Jammer dan? De hele tijd wordt er al gediscusseerd, dus laat mij ook even mijn mening geven? :Y)


    Ehm nee?
    Iedereen zegt gewoon wie hij/zij echt niet sexy vindt, en that's it, want dat is de bedoeling van dit topic, dat je elkaars mening respecteert zonder erop in te gaan.

    And now back OT.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Miam schreef:
    (...)

    Ehm nee?
    Iedereen zegt gewoon wie hij/zij echt niet sexy vindt, en that's it, want dat is de bedoeling van dit topic, dat je elkaars mening respecteert zonder erop in te gaan.

    And now back OT.


    Precies daar ben ik het met je eens. Ik heb deze topic gemaakt om te zien wie hij/zij sexy vindt. En natuurlijk gaan er mensen zeggen dat jij iemand echt ongelovelijk hot vind, maar een ander juist lelijk. Iedereen denkt anders. De ene vind justin bieber lelijk de ander niet. Iedereen is verschillend. Dat is er zo mooi aan de wereld.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Patrick Neil Harris. Alle respect voor hem, maar ik vind gewoon dat er iets niet klopt aan zijn gezicht, al kan ik niet zeggen wat..




    Whiz Khalifa



    Ik snap dus echt niet wat iedereen zo 'lekker' aan hem vindt. Het enigste wat ik zie is iemand die Lil' Wayne probeert na te doen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    Patrick Neil Harris. Alle respect voor hem, maar ik vind gewoon dat er iets niet klopt aan zijn gezicht, al kan ik niet zeggen wat..




    Whiz Khalifa



    Ik snap dus echt niet wat iedereen zo 'lekker' aan hem vindt. Het enigste wat ik zie is iemand die Lil' Wayne probeert na te doen.


    Iedereen is zo lyrisch over hem. Niks aparts hoor, I'm sorry. Snap die hype om hem niet zo goed.

    En die tweede ik gewoon een creep! X__X


    ars moriendi

    SEXYSTYLESx schreef:
    Een bewijs dat Harry wel knap is:



    Zijn haar is zo mooi C: Geweldig om te zien dat iedereen een andere mening heeft.

    Z'n haar is mooi en z'n gezicht heeft wel iets schattigs, maar meh. En de foto heeft een tumblr link --> het ziet er aardig bewerkt qua kleur en ge-topaz-d (iets dat het smooth maakt) uit to be honest..

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 0:19 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    SEXYSTYLESx schreef:
    Een bewijs dat Harry wel knap is:



    Jeez, niet-iedereen-vind-hem-knap, get over it please.


    ars moriendi

    SEXYSTYLESx schreef:
    Een bewijs dat Harry wel knap is:



    Zijn haar is zo mooi C: Geweldig om te zien dat iedereen een andere mening heeft.

    Dat vind jij, maar anderen kunnen daarover een andere mening hebben en dat heb ik ook. Ik vind hem echt niet knap of sexy of wat dan ook. Eerder lelijk dan knap.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Dat vind jij, maar anderen kunnen daarover een andere mening hebben en dat heb ik ook. Ik vind hem echt niet knap of sexy of wat dan ook. Eerder lelijk dan knap.

    Precies. Iedereen heeft een andere smaak. En nu kan iedereen wel gaan discussiëren maar daar maak je jezelf alleen maar geïrriteerde van want iemands smaak verandert niemand.

    Leonardo Dicaprio...


    Life is all about having a good time.

    SEXYSTYLESx schreef:
    Een bewijs dat Harry wel knap is:



    Zijn haar is zo mooi C: Geweldig om te zien dat iedereen een andere mening heeft.


    Ik vind hem echt niet knap. Absoluut niet. En dat haar!
    en die neus, mond, alles is zo groot!


    Miep

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat vind jij, maar anderen kunnen daarover een andere mening hebben en dat heb ik ook. Ik vind hem echt niet knap of sexy of wat dan ook. Eerder lelijk dan knap.

    Thihi maar jij bent een jongen, ofcourse vind je hem niet knap:Y) Ik vind um wel knap btw maar ik ga hier niet iedereen die Harry lelijk vind tegenspreken. Dat is een verloren zaak en het is zwaar nutteloos want iedereen blijft zijn mening toch wel houden..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Thihi maar jij bent een jongen, ofcourse vind je hem niet knap:Y) Ik vind um wel knap btw maar ik ga hier niet iedereen die Harry lelijk vind tegenspreken. Dat is een verloren zaak en het is zwaar nutteloos want iedereen blijft zijn mening toch wel houden..


    Er is net een topic geopened, waarin wordt gezegd:

    Nou, vrouwen mogen mannen knap vinden en zeggen dat ze een bepaalde vrouw mooi vindt, maar mannen mogen alleen zeggen dat ze vrouwen knap vinden maar niet dat ze andere mannen knap vinden. Dat valt toch op?

    Alhoewel ik een man niet graag over een andere man hoor zeggen: hij is knap .


    Waarom zou een man een andere man niet knap kunnen vinden, without being gay? D: Volgens mij heb ik Mitchell zulke dingen in dit topic zien zeggen, daar is ook niets mis mee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.