• Plaats hier foto's van mannen/vrouwen die bijna iedereen sexy lijkt te vinden, maar jij niet snapt!
    Ieder heeft zijn eigen smaak qua. Dus geen haat.
    Ík zal beginnen:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:21 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.



    Come on, people. Ik vind hem echt niet knap. Hij lacht zo stupid en zijn haar.. ;ss

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 11:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:



    Come on, people. Ik vind hem echt niet knap. Hij lacht zo stupid en zijn haar.. ;ss


    Ik vind zijn haar wel leuk en dit is ook niet zo´n goeie foto van hem


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik vind zijn haar wel leuk en dit is ook niet zo´n goeie foto van hem


    Hij staat bijna nooit normaal op foto's. Altijd met zo'n eenden bekkie. My opinion, niet beledigd zijn. (;
    Hoewel ik wel moet toegeven dat er ook mensen zijn die er altijd nog minder leuk uitzien, maar ja.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 13:54 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Hij staat bijna nooit normaal op foto's. Altijd met zo'n eenden bekkie. My opinion, niet beledigd zijn. (;
    Hoewel ik wel moet toegeven dat er ook mensen zijn die er altijd nog minder leuk uitzien, maar ja.


    Ik heb ook foto´s gezien waarop ie slaapt, dan ziet hij er beter uit en een beetje schattig


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik vind zijn haar wel leuk en dit is ook niet zo´n goeie foto van hem. Ik heb ook foto´s gezien waarop ie slaapt, dan ziet hij er beter uit en een beetje schattig

    Sommige mensen vinden hem gewoon niet knap, dat kan namelijk.


    ars moriendi

    Jared Leto,
    ugh. :/

    And also the member of Tokio Hotel. Ze zijn gewoon niet echt mijn type jongens waar ik op val.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Yayde schreef:



    Come on, people. Ik vind hem echt niet knap. Hij lacht zo stupid en zijn haar.. ;ss


    Echt he .__.


    i put the fun in funeral

    Daniel Radcliffe.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Yayde schreef:



    Come on, people. Ik vind hem echt niet knap. Hij lacht zo stupid en zijn haar.. ;ss


    Eindelijk iemand die mij begrijpt! D: ik vindt hem zó lelijk terwijl de meeste meisjes hem de hemel vinden. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik vind zijn haar wel leuk en dit is ook niet zo´n goeie foto van hem


    Waarom probeer je steeds een excuus te verzinnen? dat was ook al zo bij Niall. Mensen, zoals ik, kunnen ze toch gewoon lelijk vinden?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Smalth schreef:
    (...)

    Waarom probeer je steeds een excuus te verzinnen? dat was ook al zo bij Niall. Mensen, zoals ik, kunnen ze toch gewoon lelijk vinden?


    Inderdaad, viel mij ook al op.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Smalth schreef:
    (...)

    Waarom probeer je steeds een excuus te verzinnen? dat was ook al zo bij Niall. Mensen, zoals ik, kunnen ze toch gewoon lelijk vinden?


    This.
    Ik vind bytheway bijna alle celebs lelijk. Sommige vind ik cool, maar daar blijft het dan ook bij.


    26 - 02 - '16

    Santos schreef:



    Robert Pattinson.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Als ik het zo lees, dat heeft iedereen zijn eigen smaak. Want ik zie dat ze personen lelijk vinden. Die ik juist knap vind xd, maar dat maakt de wereld zo mooi. Ieder heeft zo zijn eigen smaak. En dat mag best.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.