• Plaats hier foto's van mannen/vrouwen die bijna iedereen sexy lijkt te vinden, maar jij niet snapt!
    Ieder heeft zijn eigen smaak qua. Dus geen haat.
    Ík zal beginnen:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:21 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    George Clooney, Robert Pattinson, Harry Styles en Liam Payne, de gasten van Tokio Hotel, ..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Smalth schreef:
    (...)

    Waarom probeer je steeds een excuus te verzinnen? dat was ook al zo bij Niall. Mensen, zoals ik, kunnen ze toch gewoon lelijk vinden?


    Ik ben fan van die jongens, dus dan ga ik proberen te bedenken waarom iemand hem niet knap vind en dat komt op jou over als excuus


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik ben fan van die jongens, dus dan ga ik proberen te bedenken waarom iemand hem niet knap vind en dat komt op jou over als excuus


    Ik ben ook fan was van ze, maar je met moet wel accepteren dat niet iedereen hun knap gaat vinden. Ik vind zelf ook andere jongens niet knap terwijl andere hun echt gorgeous vinden dusjaa. Smaken verschillen gewoon.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.



    Jamie Johnston.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 16:27 ]


    Life is all about having a good time.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik ben fan van die jongens, dus dan ga ik proberen te bedenken waarom iemand hem niet knap vind en dat komt op jou over als excuus


    Snap ik. Maar, lol, ik krijg de hele tijd te horen dat m'n idolen lelijk zijn en eruit zien als vrouwen/gay (niet dat gay zijn erg is, ze zullen er geheid tussen zitten en 't maakt me ook niks uit). Misschien ermee leren omgaan dat niet iedereen dezelfde mensen mooi of knap vindt.. ^^;

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 16:28 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    DINI schreef:
    (...)

    Ik ben ook fan was van ze, maar je met moet wel accepteren dat niet iedereen hun knap gaat vinden. Ik vind zelf ook andere jongens niet knap terwijl andere hun echt gorgeous vinden dusjaa. Smaken verschillen gewoon.


    Ik accepteer het ook wel, maar er is toch een soort dwang om te bewijzen dat ze wel knap zijn en ik weet dat smaken verschillen, gelukkig maar anders zouden we allemaal dezelfde knap vinden en dat zou problemen opleveren.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik accepteer het ook wel, maar er is toch een soort dwang om te bewijzen dat ze wel knap zijn en ik weet dat smaken verschillen, gelukkig maar anders zouden we allemaal dezelfde knap vinden en dat zou problemen opleveren.


    Je hoeft echt niks te bewijzen hoor. Ik denk dat niet iedereen opeens hun knap gaan vinden. Gelukkig verschillen smaken, maar om te bewijzen dat een jongen wel knap is zal je heel veel moeite moeten doen.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik accepteer het ook wel, maar er is toch een soort dwang om te bewijzen dat ze wel knap zijn en ik weet dat smaken verschillen, gelukkig maar anders zouden we allemaal dezelfde knap vinden en dat zou problemen opleveren.

    Lol, die dwang snap ik. Iedereen noemt ze bij mij standaard meisjes en alles, maar zij hebben ook six-packs en krijgen ook snorren en baardjes als ze zich niet scheren :\ Maar alsnog is 't hier denk ik handiger om je er gewoon bij neer te leggen..


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Assassin schreef:
    Is het handig om de naam erbij te zetten?

    Benedict Cumberbatch.



    Volgens mij heeft hij bruiningspul op zijn kin.

    Serieus, ik vind die man echt een gedrocht. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik accepteer het ook wel, maar er is toch een soort dwang om te bewijzen dat ze wel knap zijn en ik weet dat smaken verschillen, gelukkig maar anders zouden we allemaal dezelfde knap vinden en dat zou problemen opleveren.


    Je hoeft niets te bewijzen hoor, dit zegt toch al genoeg over Harry :]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 17:33 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Smalth schreef:
    (...)

    Je hoeft niets te bewijzen hoor, dit zegt toch al genoeg over Harry :]



    xD Sorry, eenmans lol. Hij lijkt op een verzopen kat en hij houdt van katten dus, laat maar want alleen ik vind dit waarschijnlijk grappig.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik accepteer het ook wel, maar er is toch een soort dwang om te bewijzen dat ze wel knap zijn en ik weet dat smaken verschillen, gelukkig maar anders zouden we allemaal dezelfde knap vinden en dat zou problemen opleveren.

    Je kunt mensen bepaalde idolen niet opdringen en dat zou ik, zeker in het echte leven, zeker niet doen, want daar wek je alleen maar heel veel irritatie mee.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Je kunt mensen bepaalde idolen niet opdringen en dat zou ik, zeker in het echte leven, zeker niet doen, want daar wek je alleen maar heel veel irritatie mee.


    Inderdaad, ik irriteer me er echt dóód aan. Ik vind ze voor een groot deel ook lelijk, ze zijn doodnormaal en overrated.


    Your make-up is terrible

    Eyes schreef:
    (...)

    xD Sorry, eenmans lol. Hij lijkt op een verzopen kat en hij houdt van katten dus, laat maar want alleen ik vind dit waarschijnlijk grappig.


    Idk, zijn hoofd geeft mij eerder kotsneigingen. :] 'K snap echt niet dat hij de favoriet is van de meeste Directioners.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Smalth schreef:
    (...)

    Idk, zijn hoofd geeft mij eerder kotsneigingen. :] 'K snap echt niet dat hij de favoriet is van de meeste Directioners.


    Dat snap ik ook niet, mijn favoriet is Niall en nu zal ik echt op houden over 1D. Ga iemand zoeken die ik lelijk vind


    Physics is awesome