• Plaats hier foto's van mannen/vrouwen die bijna iedereen sexy lijkt te vinden, maar jij niet snapt!
    Ieder heeft zijn eigen smaak qua. Dus geen haat.
    Ík zal beginnen:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:21 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.



    Louis Tomlinson, ik vind hem eigenlijk helemaal niet knap.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 14:18 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zerefu schreef:
    Die bandgasten die helemaal onder de tats zitten en eruit zien als fucking junkies. En die hun haar nooit lijken te wassen.
    En kerels die er echt uitzien als vrouwen.
    < Example.

    Ik vind ze vaak vet, maar sexy of knap zijn ze inderdaad niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb zoveel jongens waarvan ik het niet echt snap en ook een paar vrouwen trouwens..

    mannen:
    - Robert Patinsson
    - bruno mars
    - Harry styles
    - Zayn Malik
    - Niall Horan

    vrouwen:
    - Nicki Minaj (ik begrijp het gewoon niet haha)
    - Lea Michelle

    nou dat was het (weet trouwens niet of jongens lea michelle allemaal sexy vinden maar ken er wel een paar x)

    GIRLxWRITER schreef:
    Ik heb zoveel jongens waarvan ik het niet echt snap en ook een paar vrouwen trouwens..

    mannen:
    - Robert Patinsson
    - bruno mars
    - Harry styles
    - Zayn Malik
    - Niall Horan

    vrouwen:
    - Nicki Minaj (ik begrijp het gewoon niet haha)
    - Lea Michelle

    nou dat was het (weet trouwens niet of jongens lea michelle allemaal sexy vinden maar ken er wel een paar x)


    Lea Michele niet? Ik vind haar zo mooi. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    GIRLxWRITER schreef:
    Ik heb zoveel jongens waarvan ik het niet echt snap en ook een paar vrouwen trouwens..

    mannen:
    - Robert Patinsson
    - bruno mars
    - Harry styles
    - Zayn Malik
    - Niall Horan

    vrouwen:
    - Nicki Minaj (ik begrijp het gewoon niet haha)
    - Lea Michelle

    nou dat was het (weet trouwens niet of jongens lea michelle allemaal sexy vinden maar ken er wel een paar x)


    Lea Michele is hot. Maar dat is mijn smaak. ^^ Over dat Minaj mens ben ik het eens. There's something wrong with her face, besides all her fakeness.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eyes schreef:
    (...)

    Hoezo, Niall? Oké, ik ben een 1D fan maar waarom vind je hem niet knap?

    Weet ik veel, dat hele hoofd van hem. idk. Ik geef toe dat zijn ogen wel mooi zijn, maar daar blijft het bij.
    Sowieso hoef ik niet van die kleine jochies, doe mij maar brede mannen, met -niet te veel- spieren, misschien wat stoppeltjes. Neh, 1D is precies het tegenovergestelde. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Heel One Direction. Ik vind dat echt van die kleine baby jongetjes haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.





    etc, etc.


    26 - 02 - '16

    Ohja, Taylor Lautner vind ik nou ook niet bepaald knap.
    En die Louis Tomlinson, hij doet me denken aan een elf :'D


    As travars

    GIRLxWRITER schreef:
    (...)


    ben het er helemaal mee eens, what the fuck is er knap aan hem? x)
    dat mag iemand me wel is uitleggen :)


    Zijn ogen en zijn krullen, hij is ook welhet soort jongen die je of echt knap vind of helemaal niks vind


    Physics is awesome

    Bij alles wat er hier in het forum word genoemd kan ik me nog wel iets bijvoorstellen maar Louis? Louis Tomlinson vind ik wel knap hoor. Ook Taylor Lautner is gewoon echt WAUW. Maar iedereen zijn eigen mening en smaak natuurlijk.

    Aragog schreef:
    Niall.

    why?.. he's so beautiful (:


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    FebeStyles schreef:
    (...)
    why?.. he's so beautiful (:

    Aragog schreef:
    (...)
    Weet ik veel, dat hele hoofd van hem. idk. Ik geef toe dat zijn ogen wel mooi zijn, maar daar blijft het bij.
    Sowieso hoef ik niet van die kleine jochies, doe mij maar brede mannen, met -niet te veel- spieren, misschien wat stoppeltjes. Neh, 1D is precies het tegenovergestelde. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''