• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    (Hahah, veel plezier! ^^ En is goed. :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ik dacht dat je het meende want je klonk zo overtuigend.' zeg ik schor terwijl ik dichter tegen hem aan kruip. Het voelt zo fijn om dicht bij Blaine te liggen, ik dacht vanochtend dat dit nooit meer zou gebeuren. 'Maar je was verward, Blaine. Ik neem je niets kwalijk.' zeg ik terwijl ik hem over zijn kaaklijn streel.

    [Ben ik weer. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik dacht dat je het meende want je klonk zo overtuigend.' zegt Kurt schor en kruipt dichter tegen me aan. 'Maar je was verward, Blaine. Ik neem je niets kwalijk.' zegt hij terwijl hij over mijn kaaklijn streelt, waardoor er kippenvel ontstaat. 'Elk woord wat ik tegen je zei net en vanochtend. Meende ik allemaal niet. Ik wist wat ik allemaal zei, alleen ik dacht dat je zonder mij veel gelukkiger was' zeg ik zachtjes en kijk weg. 'Ik schaam me gewoon zo erg tegenover jou' zeg ik dan en sla mijn ogen neer.

    (Yeey! :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Waarom dacht je dat in hemelsnaam?' vraag ik terwijl ik hem onderzoekend aan kijk. 'Ik zou dood ongelukkig zijn zonder je.' zeg ik naar waarheid. Ik bedoel, kijk naar hoe ik vanmorgen de hele tijd was. Ik kan echt niet zonder hem, echt niet.. 'Ik hou van je, Blaine. En schaam je er alsjeblieft niet voor. Het is nou eenmaal gebeurt.' zeg ik terwijl ik hem doordringend aan kijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Waarom dacht je dat in hemelsnaam?' vraagt Kurt en kijkt me onderzoekend aan. 'Ik zou dood ongelukkig zijn zonder je.' zegt Kurt. 'Ik hou van je, Blaine. En schaam je er alsjeblieft niet voor. Het is nou eenmaal gebeurt.' zegt Kurt en kijkt me doordringend aan. Ik sla mijn ogen even neer en kijk hem dan weer aan. 'Ik hou ook van jou, Kurt' zeg ik met een brok in mijn keel en voel dat er tranen in mijn ogen komen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Er vormt een vermoeide glimlach rond mijn lippen en ik druk zachtjes mijn lippen op de zijne. 'Niet huilen,' fluister ik zachtjes terwijl ik met mijn hand over zijn rug wrijft. 'Alles is nu weer goed.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik ben er ook weer, ging naar vriendin toe.]
    Rachel
    Ik kijk hem vol ontzet aan "nee dat meen je niet, jij sterekr?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zie dat hij moe is en geeft me een vermoeide glimlach en drukt zachtjes zijn lippen op de mijne. 'Niet huilen,' fluistert Kurt zachtjes en wrijft met zijn hand over mijn rug heen. 'Alles is nu weer goed.' zegt hij. Ik kijk hem ook vermoeid aan en knik slaperig en gaap. 'We moeten gaan slapen, Kurt' fluister ik zachtjes. 'We zijn beiden gesloopt door dit' zeg ik dan en probeer de deken over ons goed strak te leggen, wat moeilijk gaat en veel gekreun avn pijn.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik zie dat hij pijn heeft, dus ik besluit om de dekens goed over ons heen te leggen, zodat hij geen pijn hoeft te lijden. Daarna blijf ik tegen hem aan liggen en kijk even naar hem. Eigenlijk wil ik helemaal niet slapen, ondanks dat ik helemaal kapot ben. Ik zou liever de hele dag naar hem willen kijken. Ik zou me nooit vervelen, maar al snel worden mijn ogen zwaarder. Ik vecht er een beetje tegen, maar uiteindelijk slaat toch de slaap toe.

    Finn

    Ik lach even en breng mijn gezicht dichter bij de hare. 'Hoezo? Beweer je nu soms dat je mij aan kan, kleintje?' grijns ik. Ik vind het soms zo leuk om haar te plagen. Ze is dan gewoon zo schattig, ik kan het niet helpen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Tuurlijk langejan" grinnik ik. "houd je ogen maar op de weg"
    ik kijk hem lachend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij helpt me met de deken en kijkt me aan. Hij gaat goed tegen me aan liggen en ik glimlach, hoe ik zie dat hij in slaap valt. Die arme jongen is gesloopt en ik ook, door al die spanningen. Ik zucht gelukkig en kijk naar een slapende Kurt, wat er schattig uit ziet. Ik druk voorzichtig een kusje op zijn voorhoofd. 'Ik zal altijd van je blijven houden, Kurt' fluister ik zachtjes, waarnaar ik mijn ogen sluit en zo in slaapval.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    ik grinnik even en richt me daarna waar op het rijden en rijd de parkeerplaats in op school en doe mijn gordel af. 'Ik heb geen zin meer in les.' verzucht ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik eigenlijk ook niet" zeg ik eerlijk. "we kunnen naar het parkje gaan" stel ik voor en kijk hem knipogend aan. "we kunnen zeggen dat ik me niet lekker voel en telkens steken in mijn zij heb dan laten ze ons wel gaan"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sorry dat ik ineens weg was, internet valt telkens uit hier..]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [aaah oké ik dacht al]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan