• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik sloeg een arm om mijn districtgenoot en trok hem in een halve, onhandige knuffel. Ik kon niets zeggen, ik kon er alleen maar zijn, wij konden hier samen uitkomen, hoewel de kansen merkbaar kleiner werden nu hij minder zou hebben om voor door te vechten.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ( wat n kut grap eigenlijk van Portugal:( als wij toch met 2 punten verschil moeten winnen... Waarom gaan zij dan scoren:))
    Jonathan walker || district 11
    Als freya haar arm om me heen slaat voelt er ergens wel dat zij niet zomaar dood zou gaan en mij hier alleen achter laat. Ze heeft al meerdere keren beloofd dat we hier levend uitkomen. Ik weet dat ik waarschijnlijk ondanks haar belofte toch doodga maar op dit moment maakt het me niet zoveel uit. alsof het nu pas tot me doordringt dat Lisa doodgaat komen er tranen naar boven.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 21:30 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'Jonah,' mijn stem kraakt, alsof ik 84 ben in plaats van 14. 'wil je iets voor me doen? ik kan niet meer rechtop zitten, maar ik wil jouw lippen nog een keer op de mijne hebben, alsjeblieft?' ik kijk hem aan en zie de tranen in zijn ogen. Het breekt mijn hart hem zo te zien.
    [ik laat Lisa leven totdat jullie alledrie online zijn, da's emotioneler]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    {Ik ben nu dus een paar dagen weg, i.v.m drama festival, Bye!}


    Tijd voor koffie.

    Jonathan Walker || district 11
    Ik haal me los uit freya's arm en ga naast Lisa op de grond zitten. Met mij hand haal ik het met bloed opgedroogde haar uit haar gezicht en druk zachtjes mijn lippen op die van haar. Ik doe extra voorzichtig omdat ik haar geen pijn wil doen. Ik druk nog een kus op haar neus en sta dan weer op om haar eventueel nog de mogelijkheid te geven om van anderen mensen afscheid te nemen. Eigenlijk wil ik nog veel dingen zeggen, maar ik wil anderen afscheid nemen niet ontnemen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 21:40 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite elizabeth Haliburton- district 6
    'dankjewel,' ik reik mijn hand naar hem uit. 'blijf hier,' kraak ik. Ik houd zijn hand vast en met mijn andere hand houd ik die van Luca vast. 'zorg ervoor dat ik trots op jullie kan zijn oké. Ik zal jullie beschermengel zijn,' Ik begin nu ook al vlekken te zien, dus het kan echt niet lang meer duren. Ik sluit alvast mijn ogen en adem rustig in en uit, wachtend op de engelen die mij op zullen halen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Alle woorden gaan langs me heen, alleen de bewegingen en de warme aanrakingen van een aantal mensen ontgaan me niet. Zoals de warme hand die in de mijne glijd. Een paar keer hoor ik mijn naam voorbij komen, maar dat is dan ook het enige van wat ik opvang uit de gesprekken die er worden gevoerd. Om de beurten, niemand praat door elkaar. Even voel ik dat er een blik op me is gericht, maar ik negeer het, net zoals de pijn in mijn voet die ik al eerder negeerde. Het kleine en zachte kneepje in mijn hand schud me weer even wakker, waardoor ik even mijn ogen op Lisa richt. Ik wil iets zeggen, maar als ik mijn mond opendoe komt er geen geluid uit. De tweede traan die zich ophoopte, raakt los doordat ik mijn ogen voor een seconde sluit en de brok in mijn keel weg slik. Een tinteling gaat door mijn been heen, wanneer Lisa haar hoof dop mijn knie laat steunen. Ik rijk mijn hand naar haar uit en strijk een plukje haar achter haar oren. "Zorg ervoor dat ik trots op jullie kan zijn oké. Ik zal jullie beschermengel zijn," Fluister Lisa dan op een krakende stem, terwijl ze mijn hand vasthoud. Ze sluit haar ogen en haar ademhaling is rustig. "Nee," Fluister ik, waarna er meer tranen volgen. "Je mag nog niet gaan Lisa"

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 12:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( wacht ff is lies dood??)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [nee nog niet]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ( oooowww, ik snap t:))
    Jonathan Walker || district 11
    Als Lisa me terug roept ga ik haastig naast haar zitten en barst in tranen uit. Ik trek dit echt niet. Nog nooit eerder is er iemand dood gegaan waarvan ik hou. Er gaan wel mensen dood in district 11, maar niet in het gedeelte van district 11 waar ik woon.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Targaryen schreef:
    ( wat n kut grap eigenlijk van Portugal:( als wij toch met 2 punten verschil moeten winnen... Waarom gaan zij dan scoren:))


    [omg indd, frustratie tot de max. Maargoed, wij moeten ermee leven :P]

    Noëmi Crowe || District 12

    'Nee,' fluisterde Luca, terwijl de tranen over zijn wangen liepen. 'Je mag nog niet gaan, Lisa.'
    Ik slikte opnieuw op de tranen tegen de houden en opnieuw faalde ik daarin. Deze Spelen hadden ons getekend voor het leven. Er waren hier Tributen die het bloed figuurlijk aan hun handen hadden kleven. Anderen - zoals ik en Luca - moesten ze zien lijden en hadden het bloed letterlijk aan hun lijf hangen.
    Ik sloot mijn ogen voor een moment en sloeg mijn arm rond Luca's schouders.

    [ What happend ben eindelijk weer ff op mijn laptop ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Melding over Blanche aka Maartje.
    Ik heb het deze week ongelofelijk druk met toetsen, dus tot vrijdag middag (22-06-2012) ben ik afwezig.

    [BOEM.]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt