• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Dat mes van Luca komt in zn achterhoofd terecht, volgens Maartje x'D. Dus ik denk wel dat het veel nut heeft en vooral omdat hij er niet bij kan komen, daardoor is hij verzwakt wanneer je tegen hem vecht :Y)]


    [En daarom kan Rowan met hem vechten, want anders was Rowan binnen een paar seconden uitgeschakeld.]

    [Ik ben Duits aan het leren, maar ik zal wel even reageren.]

    [Exames people, sorry! Samenvatting, ik kan echt niet alles nu bijlezen...]
    Frederick Smith, district 12

    Ik besefte amper wat ik deed, maar toen het beest Alex bedreigde, vloog een klein mesje recht op hem af, puur geluk of een berekende afwijking, ik kon er niet overnadenken door de adrenalineroes, maar het raakte een oog, het dier vloog achteruit, zwakke plek gevonden....
    'Kom hier!' schreewde ik tegen Alex, ik had maar één mes over...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ann Rose Morinson || District 2.

    Ik zag dat iedereen aan het vechten was tegen die beesten. Ik wou helpen echt waar maar iets in mij hield mij tegen. Ik speurde met mijn ogen het gebied af en zag gelijk een boom. Ik sprong erin. Een klauw greep zich vast in mijn been en ik schreeuwde het uit van de pijn. 'Help me, iemand, alsjeblieft' gilde ik zo hard als ik kon. Ik werd op de grond getrokken. Ik zette een pijl in mijn been en hij ging van me af om de pijl uit zijn been te halen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Blanche schreef:
    [Haha, dat laatste zinnetje. "Ik kijk naar Fred."
    Tam, tam, tam, taaammm... XD]


    Ik zocht een passend einde (cool)


    Tijd voor koffie.

    [Omg, ik heb niet eens een abo >.< Serieus. Ik ben van jullie gaan houden mensjes ;o. En van jullie perso's :Y)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    Ik zie dat Rowan het beest tegen de grotwand beukt. De 'panter' blijft even liggen, maar aan zijn gegrom te horen zal hij het niet zo simpel opgeven.
    Rowan loopt achteruit het bos in en gek genoeg weet hij ieder kuiltje en steentje op de grond te omzeilen. Het beest loopt hem achterna en kijk volg alles met mijn ogen.
    "Steef, laten we dit samen doen!"
    What?! Schreeuwen al mijn gedachten en een paar stemmetjes in mijn hoofd.
    "Eh." Stamel ik, maar loop dan naar hem toe. "Oké. We doen dit." Zeg ik dan en hou mijn stok voor me, zodat ik in de aanval kan.

    xFreedom schreef:
    [Omg, ik heb niet eens een abo >.< Serieus. Ik ben van jullie gaan houden mensjes ;o. En van jullie perso's :Y)]


    [Ik hou ook van mezelf.]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ik hou ook van mezelf.]


    Awh, wat scha-

    Uh, wat?

    xD


    Tijd voor koffie.

    [grrr, ik moet gaan leren voor de toetsweek]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thirlwall schreef:
    [grrr, ik moet gaan leren voor de toetsweek]


    [Ik moet ook leren. Misschien reageer ik nog.]

    4Everdeen schreef:
    (...)

    Awh, wat scha-

    Uh, wat?

    xD


    [Ik had zin om dat te zeggen.]

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Kom hier!" schreeuwd Fred, en Ik ren naar Fred toe, de boog in mijn hand geklemd als een reddingsboei uit deze ellende. Dit brengt me terug naar de Hongerspelen, de 74ste, toen Katniss nog leefde, en Peeta en... Haymitch? Maargoed, in een scéne moest ze een boog uit iemands handen wurmen. Ik had het vol afschuw aangezien, niet wetend dat dit mij te wachten stond. En als het dier mij zou grijpen, zou de boog waarschijnlijk nog steeds in mijn handen gewurmd blijven. Ik zag dat de messen van Fred opraakte, en ik trek Jonah bij zijn arm naar ons toe. De adrenaline geeft me een energiestoot, waardoor ik de kracht heb dit te doen. Ik span nog een pijl aan, maar waar moet ik hem op richten? De ogen? Ik haper kort en de pijl blijft bij de boog, terwijl het andere vlammend rode oog ons woedend, nee Furious aankijkt.


    Tijd voor koffie.

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ik had zin om dat te zeggen.]


    {I get it :3}


    Tijd voor koffie.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Eh,' komt er stotterend uit zijn mond, waarnij hij toch naar me toe loopt en naast me gaan staan. 'Oké. We doen dit.' Ondertussen houd ik de panter goed in de gaten, want ondanks het mes en de klap tegen de grotwand komt hij nog steeds naar ons toe.
    'Plan? Opties? Idee?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa