• Oké, ik heb dus dit gevonden. Misschien omdat ik ze heb meegemaakt tijdens The X-Factor, of misschien omdat ze gewoon belangrijk voor me zijn dat ik dit rakend vind. Maar iedere One Direction fan (I refuse to use the word Directioner), moet dit toch aangrijpen?
    Ik las het, ik wil het met jullie delen.

    KLIK

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:18 ]


    Levensgenieter.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:18 ]


    Levensgenieter.

    Veranderd of niet, ik ben gewoon fan van hun muziek, klaar. Daar gaat het mij het meeste om. En, ja, ze zijn veranderd, maar is het niet de bedoeling dat hun fans hen daarin supporten? Mij maakt het niet uit hoe ze zijn, zolang ze maar doen wat ze écht graag willen. Ik zou niet willen dat ze veranderen voor anderen, haters, fans, voor mij of wie dan ook, maar wat ze ook doen, ík blijf een fan.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    FebeStyles schreef:
    Omfg *crying*


    Amen.
    Er zouden meer fans moeten zijn die zoiets zouden zeggen tegen ze.


    Ivar Oosterloo.

    BelovedxGem schreef:
    Veranderd of niet, ik ben gewoon fan van hun muziek, klaar. Daar gaat het mij het meeste om. En, ja, ze zijn veranderd, maar is het niet de bedoeling dat hun fans hen daarin supporten? Mij maakt het niet uit hoe ze zijn, zolang ze maar doen wat ze écht graag willen. Ik zou niet willen dat ze veranderen voor anderen, haters, fans, voor mij of wie dan ook, maar wat ze ook doen, ík blijf een fan.


    Ivar Oosterloo.