• Oké, ik heb dus dit gevonden. Misschien omdat ik ze heb meegemaakt tijdens The X-Factor, of misschien omdat ze gewoon belangrijk voor me zijn dat ik dit rakend vind. Maar iedere One Direction fan (I refuse to use the word Directioner), moet dit toch aangrijpen?
    Ik las het, ik wil het met jullie delen.

    KLIK

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:18 ]


    Levensgenieter.

    Jup ze zijn veranderd, ze zijn ook veel te groot geworden in een korte tijd. Dit is precies het Justin Bieber effect, en het feit dat dit een boyband is. Society is a bitch.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mesut schreef:
    Er zit wat in, maar ik hoefde er niet om te huilen. Ik ben zelf niet echt een mega fan meer.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik ben een fan maar moest niet huilen hierdoor.
    Call me heartless ofzo, maar niet omdat je een fan bent moet je nu eenmaal "huilen".
    I mean: everybody change, sooner or later.


    -

    Hij heeft een punt.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik vind het wel heel overdreven. Niet alleen deze twitlonger, maar gewoon het hele fandom overreageert. En ik vind dat dat overdreven is. Wie verandert niet? Wie kan met zekerheid zeggen dat het management heeft gezegd dat Harry moest afvallen? Wij weten niet wat het management wil. Dus daar kunnen we niks over zeggen. En sommige dingen zijn ook waar, maar volgens mij zijn de fans het meest veranderd.


    Food.

    Beckett schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik heel die tekst een beetje belachelijk.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 19:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    duhh en het is verzonnen -_-
    het was duidelijk een fanfic dus ik vind dat het niet serieus moet worden genomen..


    What by Zeus' beard is going on????

    Scharry schreef:
    Ik vind het wel heel overdreven. Niet alleen deze twitlonger, maar gewoon het hele fandom overreageert. En ik vind dat dat overdreven is. Wie verandert niet? Wie kan met zekerheid zeggen dat het management heeft gezegd dat Harry moest afvallen? Wij weten niet wat het management wil. Dus daar kunnen we niks over zeggen. En sommige dingen zijn ook waar, maar volgens mij zijn de fans het meest veranderd.

    ^^^^^^^^^^

    Dat dus.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    A few words: management & they grow up.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Scharry schreef:
    Ik vind het wel heel overdreven. Niet alleen deze twitlonger, maar gewoon het hele fandom overreageert. En ik vind dat dat overdreven is. Wie verandert niet? Wie kan met zekerheid zeggen dat het management heeft gezegd dat Harry moest afvallen? Wij weten niet wat het management wil. Dus daar kunnen we niks over zeggen. En sommige dingen zijn ook waar, maar volgens mij zijn de fans het meest veranderd.


    Nou, niet het hele fandom, sommige fans reageren gewoon en snappen dat ze veranderen omdat ze ouder worden en meer ervaring hebben. Dat wil nog niet zeggen dat het makkelijk is om te accepteren, soms.


    Physics is awesome

    Scharry schreef:
    Ik vind het wel heel overdreven. Niet alleen deze twitlonger, maar gewoon het hele fandom overreageert. En ik vind dat dat overdreven is. Wie verandert niet? Wie kan met zekerheid zeggen dat het management heeft gezegd dat Harry moest afvallen? Wij weten niet wat het management wil. Dus daar kunnen we niks over zeggen. En sommige dingen zijn ook waar, maar volgens mij zijn de fans het meest veranderd.

    That is so true!


    Take me to wonderland

    Geen tranen hoor. :') Maar zo'n topic was te verwachten. Mensen moeten altijd even zeuren over het feit dat hun 'bandje' niet meer zoals vroeger is. Get over it, dat gebeurd nou eenmaal.


    -

    Zoals er al vaker in dit topic is gezegd. Mensen veranderen, wij veranderen zelf ook allemaal. We kunnen ons niet blijven gedragen als een stel 14 jarige. Ik ben zelf bijna 18 en ik weet van mezelf dat ik ook ben veranderd. Ik ben rustiger geworden, denk wat meer na voor ik iets doe en ben iets verstandiger. En je blijft veranderen je hele leven lang, alleen iets meer in de puberteit. Daar staat de puberteit ook bekend om, dat je van een kind naar volwassenen veranderd. Je lichaam veranderd maar ook je gedrag en je blik op dingen.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Uh effe serieus, hoe lang bestaat dit bandje? 2 jaar?


    Life is hard and then we die

    echt dat verhaal is waar... zo waar gewoon. Zit met tranen in mijn ogen het te lezen...


    Hakuna Matata, It means no worries (: