• Oké, ik heb dus dit gevonden. Misschien omdat ik ze heb meegemaakt tijdens The X-Factor, of misschien omdat ze gewoon belangrijk voor me zijn dat ik dit rakend vind. Maar iedere One Direction fan (I refuse to use the word Directioner), moet dit toch aangrijpen?
    Ik las het, ik wil het met jullie delen.

    KLIK

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:18 ]


    Levensgenieter.

    Wonderaction schreef:
    Ik heb altijd schrik van boybands. Als ik er dan toch voor val, zoals nu, dan heb ik schrik dat ze uit elkaar gaan groeien. En dan zit je daar. Nog niet meegemaakt, maar ik ben er toch bang voor. Bang dat het echt zal gebeuren. Het lijkt nu misschien wel zielig, maar ik ben gehecht aan die jongens.

    Daar ben ik ook altijd wel een beetje bang voor maar ze gaan voorlopig nog lang niet uit elkaar hoor dus maak je maar geen zorgen x'D


    What by Zeus' beard is going on????

    Srsly? Moeten mensen om dit soort dingen huilen?


    26 - 02 - '16

    Ik zei al, misschien ligt het aan mij aangezien ik ze heb zien veranderen maar oké, nvm then.


    Levensgenieter.

    die verhaal bij die link is fanfiction eh girls, mss zijn ze veranderd maarj, iedereen veranderd en daar kan je niets tegen doen..


    What by Zeus' beard is going on????

    Aragog schreef:
    Zucht. --'


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik snap er niks van en ik heb geen zin om die hele tekst te lezen die er komt nadat ik op de link heb gedrukt.


    Physics is awesome

    IDGAF, het blijft wat het al was.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Iedereen verandert.


    Take me to wonderland

    Aragog schreef:
    Zucht. --'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    lol, waarom moeten Directioners (of nouja, dat valt me op) vaak huilen bij zulke verhalen? :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dit gebeurt met alle 'hype-artiesten'.
    Justin Bieber, Tokio Hotel, One Direction.
    It happens to all of them. Als ze niet naar Amerika waren gegaan, was het ook gebeurt.
    Stop crying and start living with it!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 22:03 ]


    Tell me about it, stud.

    True.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oke, nee. Ze veranderen toch wel, en dat zal heus niet alleen door Amerika en stuff komen.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    =/.\=


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik vind dat ze zijn veranderd qua hoe ze doen enzo maar hun muziek is nog steeds goed. Ik viel als eerste voor hun muziek, daarna zag ik pas dat ze ook best wel knap waren dus zolang ze goeie muziek blijven maken, blijf ik naar hun muziek luisteren.


    Physics is awesome