• Heey allemaal,
    Wie wil er met mij een story schrijven?
    Ik ben tot elk genre bereid
    Dit zijn de soorten ow's die zouden kunnen:
    #Onbekende Personages
    #Harry Potter
    #Pirates of the Caribbean
    #Lord of the Rings
    #The Hunger Games
    #....


    Misschien ben ik wat vergeten dat zet ik er dan nog wel bij...
    Wie wil?
    Dat kan je dan wel hier neer zetten en / of gb / pb sturen :)

    Ik ben erg vaak online, ik streef ernaar om elke dag online te zijn. Dus ik ga niet schrijven met iemand die 1 x in de 2 maanden online is of zo.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Het lijkt mij wel leuk maar ik heb slechte ervaringen met samen werken deels door mij, deels door degene met wie ik samen schreef maar een verhaal over The Hungergames lijkt me wel leuk


    Physics is awesome

    Ik ben dagelijks online, behalve als ik ergens in de jungle zonder wifi zit :3
    Ik doe momenteel mee aan een schrijfwedstrijd, de vorige is al weer afgelopen en ik heb een costory [Harry Potter-related] die nog steeds loopt.
    PB als je m'n schrijfstijl wil 'leren kennen', dan zal ik iets sturen.
    Verder spreken de onderwerpen Harry Potter, The Hungergames en Onbekende Personages mij wel aan, mij maakt het niet zo veel uit. :3
    Als je verder nog iets wil weten, aarzel niet te PBen (:


    Intersectional feminist

    Ik heb nog nooit met iemand samen een story geschreven maar ik wil het wel graag eens proberen. Ik ben momenteel helemaal bezeten door the hunger games dus daar zou ik eventueel wel een story over willen schrijven. Maar Harry Potter of onbekende personen zijn ook goed hoor. Ik doe wel Latijn, dus er zullen dagen zijn waarop ik niet online kan zijn door een overvloed aan oefeningen met veel te moeilijke naamvallen identificeren. Maar, ik ben over het algemeen vaak online ;)

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:25 ]

    Ik wil wel hoor (: Lijkt me leuk. Eigenlijk ben ik bijna altijd online, maar school gaat wel voor, dus als ik het echt heel druk heb zal ik wel wat minder online zijn. Onbekende personages, Harry Potter, Pirates of the Caribbean en The Hunger Games vind ik wel leuk om over te schrijven, Lord of the Rings heb ik zelf niet gezien of gelezen dus dat word wel lastig.

    Nou ja, PB maar als je me nodig hebt ;3


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    lijkt me leuk. Harry Potter, Pirates en Onbekend is wel goed. LOTR moet ik nog kijken en The hungergames ook. Ik ben iedere dag online. Ik weet hoe het werkt samenschrijven, want ik schrijf 5 verhalen of meer samen. Als je mijn schrijfstijl wilt leren kennen moet je mijn verhaal: Listen to me || Harry Potter, lezen. Als je mij wilt leren kennen moet je even PB'en. Als ik een dag niet online kom, ben ik weg. Als ik langer dan een week niet online kom ben ik of op vakantie of is er iets met mijn laptop of heb ik te veel leer/huiswerk.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ik zou graag een storry schrijven van de Titanic


    Sometimes Its Good To Forgive Peaple But Sometime Revench is Tastie!!

    hhihi,
    ik ben nu zoo druk,
    ik kan nu ff geen mensjes meer aan xD
    sorry voor jullie maar ik ben nogal druk nu, heb heel veel mensjes :)
    Dus allemaal bedankt :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel