• Oké, ik heb dus dit gevonden. Misschien omdat ik ze heb meegemaakt tijdens The X-Factor, of misschien omdat ze gewoon belangrijk voor me zijn dat ik dit rakend vind. Maar iedere One Direction fan (I refuse to use the word Directioner), moet dit toch aangrijpen?
    Ik las het, ik wil het met jullie delen.

    KLIK

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:18 ]


    Levensgenieter.

    True!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    @davedays: why do u actually refuse to use the word 'directioner'?


    What by Zeus' beard is going on????

    Bvlgari schreef:
    Hier moet ik niet om huilen, ik vind het eerder belachelijk. Ze zijn veranderd, omdat ze ouder zijn geworden. Ik word hier zo gestoord van dat elke jonge band of artiest 'veranderd' is. Ze worden ouder, klaar. Op het podium zijn het nog steeds 5 idioten bij elkaar en dat zullen ze altijd blijven.


    Ze blijven vijf idioten die goed kunnen zingen :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ja, ik ben geen fan ik luister wel hun muziek maar mensen veranderen nou eenmaal

    Ik vind het.. raar dat fans zo doen. ja, ze zijn verandert, maar niall lacht nog steeds even veel, Harry is afgevallen, maar hij is nog steeds dirty flirty harry, Louis is iets volwassener geworden, maar niet veel, hij blijft een grappenmaker, Liam reageeert feller op Haters, maar hij is nog steeds lieve Liam, en Danielle blijft Danielle, Zayn is HELEMAAl niet stiller geworden, ik vind zelfs het tegendeel waar. Ze zijn verandert, maar ik denk niet dat dat alleen door de haters komt. De jongens die daar vroeger op de trap zaten, dat is al lang geleden. Ze zijn verandert, maar niet veel. Ze zijn nog steeds zichzelf, nog steeds One Direction. En Ik vindt ze leuk, ookal zijn ze "verandert". Ze zeggen het zelf ook, 1D fans zijn familie, en sommige fans willen dat ze perfect zijn. Ze zijn een beetje verandert, maar ze zijn niet perfect. Ze zijn One direction.


    I like work. It fascinates me. I sit and look at it for hours.

    Het zijn NOG STEEDS idioten, heb je hun live concerten van de afgelopen weken al eens gezien? pfffft. Dit is zo raar, One direction is nog steeds= (yeah)(cool)(dance)(flower)(lol):P(puh)(hoera)(baby)(A)


    I like work. It fascinates me. I sit and look at it for hours.

    Yep, they change. Live with it :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind het een ontzettend mooie tekst, echt waar. En het is deels waar, in het afgelopen half jaar zijn ze veel veranderd. Maar zou jij jezelf kunnen blijven als je gehaat zou worden en volgens sommige 'fans' niet in de band thuishoorde? Zou jij jezelf kunnen blijven zodra sommige 'fans' je een terrorist noemen en bang zijn dat je New York opblaast zodra je daar landt? Zou jij jezelf kunnen blijven als elk meisje dat je aankijkt tien miljoen bedreigingen krijgt op elke vorm van social media? Zou jij jezelf kunnen blijven als de enige persoon waar je zielsveel van houdt en die je pas leerde kennen tijdens je weg naar roem, de grond wordt ingetrapt omdat ze niks verdiend? Zou jij jezelf kunnen blijven als je ondankbaar en arrogant wordt genoemd omdat je het opneemt voor je familie, vrienden en je vriendin?
    Nee. Ze zijn veranderd, maar ze zijn nog steeds die idioot grote mongolen die op de treden van de trap zaten. Die onzin zeiden en voor geen meter spoorden. Je kunt het zien aan de kleine grapjes tijdens interviews, die er meestal uit worden geknipt door management. Je kunt het zien aan de kleine momenten op het podium als ze doen waar ze van houden. Je kunt het zien in de behind the scenes stuff: ze zijn nog steeds idioten. En geen haar op hun hoofd (die hebben ze veel) die eraan denkt dat te veranderen. Liam weet dat we van ze houden no matter what en als een echte daddy, zorgt hij er elke dag voor dat ook de rest dat weet.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Iedereen verandert.. :') Wij zijn ook allemaal anders dan 2 jaar geleden.
    Ik vind het allemaal heel erg overdreven. Ook in dit topic, dat er iets mis is met dan een van hun een beugel heeft en zo. Boeiend. Als diegene zich daar fijn bij voelt. Alsof hier niemand is die een beugel heeft (gehad). Die jongens moeten zelf weten wat ze doen en zich er zélf fijn bij voelen. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Omg! Zo rakend.(huil)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    She's so right.
    Crying so hard right now ...

    I really mis them.

    Ik mis echt de Louis die constant grapjes maakte en gewoon gek deed omdat het nog kan.

    Omg, le cry ..


    Kiwi

    Michixchan schreef:
    Ik vind het.. raar dat fans zo doen. ja, ze zijn verandert, maar niall lacht nog steeds even veel, Harry is afgevallen, maar hij is nog steeds dirty flirty harry, Louis is iets volwassener geworden, maar niet veel, hij blijft een grappenmaker, Liam reageeert feller op Haters, maar hij is nog steeds lieve Liam, en Danielle blijft Danielle, Zayn is HELEMAAl niet stiller geworden, ik vind zelfs het tegendeel waar. Ze zijn verandert, maar ik denk niet dat dat alleen door de haters komt. De jongens die daar vroeger op de trap zaten, dat is al lang geleden. Ze zijn verandert, maar niet veel. Ze zijn nog steeds zichzelf, nog steeds One Direction. En Ik vindt ze leuk, ookal zijn ze "verandert". Ze zeggen het zelf ook, 1D fans zijn familie, en sommige fans willen dat ze perfect zijn. Ze zijn een beetje verandert, maar ze zijn niet perfect. Ze zijn One direction.


    Ja, das waar. Ze zijn volwassener geworden, sommigen denken ; dat werd tijd, en anderen vinden het jammer. Maarja, iedereen wordt ouder?


    Kiwi

    One Direction is One Direction. Kom op zeg, hier hoef je toch niet om te huilen? Wees blij dat ze wat volwassener zijn geworden.


    26 - 02 - '16

    Ze zijn waarschijnlijk gewoon veranderd door ouder te worden ik bedoel
    Ik ga nu naar de derde in de brugklas was ik totaal niet de ik die ik nu ben
    Ik ben ook veranderd je kan van een persoon niet verwachten dat hij zn hele leven hetzelfde blijft .


    Tears don't mean you're losing