• Oké, ik heb dus dit gevonden. Misschien omdat ik ze heb meegemaakt tijdens The X-Factor, of misschien omdat ze gewoon belangrijk voor me zijn dat ik dit rakend vind. Maar iedere One Direction fan (I refuse to use the word Directioner), moet dit toch aangrijpen?
    Ik las het, ik wil het met jullie delen.

    KLIK

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:18 ]


    Levensgenieter.

    Bvlgari schreef:
    Hier moet ik niet om huilen, ik vind het eerder belachelijk. Ze zijn veranderd, omdat ze ouder zijn geworden. Ik word hier zo gestoord van dat elke jonge band of artiest 'veranderd' is. Ze worden ouder, klaar. Op het podium zijn het nog steeds 5 idioten bij elkaar en dat zullen ze altijd blijven.


    ^
    Haha, dit.


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    PUKKELxDING schreef:
    Uh effe serieus, hoe lang bestaat dit bandje? 2 jaar?


    Ja, ze bestaan dit jaar officieel 2 jaar. Waarom vraag je dat eigenlijk?


    Physics is awesome

    Oh nee, de tiener jongetjes groeien op, wat erg...
    Tuurlijk veranderen ze, dat heet volwassen worden. Je kan moeilijk verwachten dat ze altijd het zelfde blijven. Verandering is niet slecht, het is juist goed. Steeds het zelfde is ook zo saai.
    Trouwens in die 2 jaar dat ze bestaan zijn ze volgens mij echt niet zo veel verandert, ik ben geen fan, ik weet ook niet veel van ze maar wat ik zie zijn ze nog best hetzelfde als 2 jaar terug.
    Moet je eens kijken over 5 of 10 jaar, als ze dan nog bestaan, hoe erg ze dan verandert zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bvlgari schreef:
    Hier moet ik niet om huilen, ik vind het eerder belachelijk. Ze zijn veranderd, omdat ze ouder zijn geworden. Ik word hier zo gestoord van dat elke jonge band of artiest 'veranderd' is. Ze worden ouder, klaar. Op het podium zijn het nog steeds 5 idioten bij elkaar en dat zullen ze altijd blijven.


    Dat. Maar ze zijn wel veranderd, geen idee hoe of waarom, maar ze zijn veranderd.


    Save me from myself.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, ze bestaan dit jaar officieel 2 jaar. Waarom vraag je dat eigenlijk?
    Luister, al ging het om Linkin Park ofzo, een band die al jaren bestaat, oke, dan begrijp ik dat je daar van baalt. Maar band die net beroemd aan het worden is... Ja, natuurlijk veranderen die radicaal. Als ze dat niet zouden doen, dan hadden ze nooit zo bekend geworden.


    Life is hard and then we die

    Goldenblatt schreef:
    Dit gebeurt met alle 'hype-artiesten'.
    Justin Bieber, Tokio Hotel, One Direction.
    It happens to all of them. Als ze niet naar Amerika waren gegaan, was het ook gebeurt.
    Stop crying and start living with it!

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Luister, al ging het om Linkin Park ofzo, een band die al jaren bestaat, oke, dan begrijp ik dat je daar van baalt. Maar band die net beroemd aan het worden is... Ja, natuurlijk veranderen die radicaal. Als ze dat niet zouden doen, dan hadden waren ze nooit zo bekend geworden.


    Maar ze zijn zichzelf nu mooier aan het maken, Harry is af gevallen, Niall heeft een beugel en ik zeg ook niet dat, dat niet goed is maar nu worden ze weer mooier en dat maakt ze anders, ze zijn nog steeds vijf idioten op een podium.


    Physics is awesome

    xNiallerx schreef:
    No matter how much they change, real fans will always love them and support them till the very end <3


    The artist is the kid that survived.

    OMG :'s


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Eerlijk gezegd denk ik dat dit een rasechte fanfic is.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I don't care how haters hate them. I care about if they are happy. Those guys are not older than 20 so they actually need repose. It's not fair to hate their girlfriends. Harry, Liam, Niall, Zayn and Louis are boys, just boys not robots. We can't excpect that they change for discontented fans. They do what they do because they love singing and cause they love their real fans. Haters, bichtaaas shut up. Let them be how they are.

    One Direction I will always love ya.
    x


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    That's what people do. They change.


    No growth of the heart is ever a waste

    Stupid security.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    LoveHStyles schreef:
    I don't care how haters hate them. I care about if they are happy. Those guys are not older than 20 so they actually need repose. It's not fair to hate their girlfriends. Harry, Liam, Niall, Zayn and Louis are boys, just boys not robots. We can't excpect that they change for discontented fans. They do what they do because they love singing and cause they love their real fans. Haters, bichtaaas shut up. Let them be how they are.

    One Direction I will always love ya.
    x


    What by Zeus' beard is going on????

    Dit verhaal-achtig-iets maakt me nu niet echt aan het huilen. Sommige dingen heb ik wel iets van; dat is waar, maar andere dingen slaan echt nergens op hoor.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.