• Ik wil heel graag een paar van mijn story's ook ergens anders promoten. Ik kwam bij Fanfic.nl terecht, maar het is echt heel anders en letterlijk alleen fanfics. Niemand die dus snel een OP zal gaan lezen. Verder ken ik ook Wattpad, maar dat is een engelse site. Veel zin om story's te vertalen heb ik niet.
    Weten jullie dius een site of meerdere die met Quizlet vergelijkbaar zijn?


    -

    Nvm

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 22:43 ]


    26 - 02 - '16

    Wattpad kan ook in het Nederlands. Maarja, verder weet ik ook geen sites.

    Wattpad is ook Nederlands (; Als je het rechtsboven instelt, krijg je ook gewoon Nederlandse stories.


    Nypmh > Yaspis

    Op fanfic wordt wel onbekende personen gelezen. (:

    Verder.. ken ik niet echt een site zoals Quizlet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Draculea schreef:
    Wattpad kan ook in het Nederlands. Maarja, verder weet ik ook geen sites.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    O, en je kan ook even kijken op girlscene om verhalen op te posten - zat er vroeger vaak op - maar vind het nu niet zo leuk meer :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Er was laatst een vergelijkbaar topic, dus misschien heb je daar wat aan. ^^
    Ik heb daar al een hele lijst met sites gepost, maar die zijn wel bijna allemaal (hoofdzakelijk) Engels. Een Nederlandse site die vergelijkbaar is met Q bestaat volgens mij gewoon niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Even bij mijn topics :x.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Er was laatst een vergelijkbaar topic, dus misschien heb je daar wat aan. ^^
    Ik heb daar al een hele lijst met sites gepost, maar die zijn wel bijna allemaal (hoofdzakelijk) Engels. Een Nederlandse site die vergelijkbaar is met Q bestaat volgens mij gewoon niet.


    Thanks!!
    I like your sarcasm (cop)


    -