• Oké, ik heb dus dit gevonden. Misschien omdat ik ze heb meegemaakt tijdens The X-Factor, of misschien omdat ze gewoon belangrijk voor me zijn dat ik dit rakend vind. Maar iedere One Direction fan (I refuse to use the word Directioner), moet dit toch aangrijpen?
    Ik las het, ik wil het met jullie delen.

    KLIK

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:18 ]


    Levensgenieter.

    Omfg *crying*


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Oké, crying.

    Daar moet ik niet om huilen hoor. Verder zijn ze veranderd, maar dat komt misshien omdat ze volwassener zijn geworden.


    Me so good.

    Er zit wat in, maar ik hoefde er niet om te huilen. Ik ben zelf niet echt een mega fan meer.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    --'


    i put the fun in funeral

    Brutus schreef:
    Daar moet ik niet om huilen hoor. Verder zijn ze veranderd, maar dat komt misshien omdat ze volwassener zijn geworden.


    Great minds think alike.

    Hier moet ik niet om huilen, ik vind het eerder belachelijk. Ze zijn veranderd, omdat ze ouder zijn geworden. Ik word hier zo gestoord van dat elke jonge band of artiest 'veranderd' is. Ze worden ouder, klaar. Op het podium zijn het nog steeds 5 idioten bij elkaar en dat zullen ze altijd blijven.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:06 ]


    To infinity and beyond •

    dafudge, tis tog niet echt.. en ik denk dat ze wel veranderd zijn, maar niet op die manier, zoals eerder gezegd, ze zijn gewoon ouder geworden.


    What by Zeus' beard is going on????

    Bitch please :W BIGBANG is nog meer veranderd


    Shoganai i ne~

    Ik ben al gestopt bij de eerste paar woorden. Da fuq heeft Amerika er mee te maken?
    - Veranderen doen ze toch wel, of je het nou wilt of niet.


    Believe in yourself.

    Eerlijk gezegd vind ik heel die tekst een beetje belachelijk.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Zucht. --'


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dat verhaal is helemaal waar. Almost crying.


    The universal language of art.

    No matter how much they change, real fans will always love them and support them till the very end <3


    What by Zeus' beard is going on????

    Ik heb altijd schrik van boybands. Als ik er dan toch voor val, zoals nu, dan heb ik schrik dat ze uit elkaar gaan groeien. En dan zit je daar. Nog niet meegemaakt, maar ik ben er toch bang voor. Bang dat het echt zal gebeuren. Het lijkt nu misschien wel zielig, maar ik ben gehecht aan die jongens.


    Birds born in a cage think flying is an illness.