• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

join the crew!

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}

-Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}

“To live will be an awfully big adventure.”

Wayne /AKA/ Zero

Ik lachte naar Aedan een greep zijn hand vast, niet nadenkend dat het mijn kapotte vuist was.

jasmine eberson

'Ik was ook geschrokken, het is gewoon ook balen voor de sfeer in de groep' zeg ik zacht tegen hem

Aedan Price
    "Bedankt." zei ik glimlachend. Ik wou mijn vingers verstrengelen met de mijne, maar voelde iets vloeibaars en kleverigs. Ik tilde onze handen op en keek verwonderd naar het bloed op zijn hand.
    "Wat heb je gedaan?"

Wayne /AKA/ Zero

Ik schrik wanneer ik merk dat het mijn bebloede hand is en trek hem snel terug 'N.. Niks.. Ik kwam met mijn hand langs de... de muur toen ik naar beneden viel' verzin ik snel voordat ik verraad wat er werkelijk gebeurd was.

Aedan Price
    "Ok, genoeg leugens nu!" Ik liep naar het grasveld en zette de muziek uit.
    "Komen jullie eens allemaal hier? Tijd om de waarheid aan het licht te brengen."
    Ik boog mee naar Amy toe. "Ze hadden het al lang moeten weten."
    Ze keek me bang aan, maar knikte toen.
    "Goed, ga maar in een kring zitten!" Ik ging in kleermakerszit zitten en nam een klein balletje uit mijn zak.
    "Ok. Het is simpel. Wie het balletje vangt, vertelt iets wat hij al veel te lang verzwegen heeft. Ik zal beginnen!"

jasmine eberson

Ik ga aarzelend in de kleersmakerszit zitten

Wayne /AKA/ Zero

Ik kijk even geschrokken naar Aedan, wilt die nauw serieus dat iedereen zijn of haar geheim vertelt? Ik ga zitten en de bedenk hoe ik hier het snelst uit kan komen.

Pace Saade
    Ik ging naast Aedan zitten en wachte geduldig tot hij begon met praten. Ondertussen was ik zelf ook al wat aan het nadenken wat ik ging vertellen.

[ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 21:04 ]

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

jasmine eberson

Waarom moet iedereen zijn/haar geheim gaan vertellen? Geheimen moeten toch juist geheim blijven denk ik bij mezelf. Ondertussen bedenk ik wat ik zal gaan vertellen

Aedan Price
    Ik rechte mijn schouders.
    "Ok. Ik weet dat dit nogal pijnlijk kan zijn, maar we zijn familie. We kunnen elkaar alles vertellen."
    Ik keek iedereen in de kring een voor een aan.
    "Goed, iedereen weet ondertussen dat ik homo ben. Dat heb ik zelf nog maar net en is dus geen groot geheim, maar er is nog iets anders. Jullie zijn er vandaag allemaal mee geconfronteerd dus ben ik een uitleg verschuldigd."
    Ik nam Amy's hand vast en kneep er geruststellend in. Ze kneep vastbesloten terug.
    "Het is eigenlijk een gedeeld geheim van mij en Amy. Sommigen zullen wel weten dat ik geen vader heb. Nou, om precies te zijn heb ik die wel. Hebben wij die wel." ik glimlachte bemoedigend naar Amy.
    "Maar hij is nooit echt een goede vader geweest. Hij heeft Amy misbruikt en sloeg mij als ik haar wou helpen. Onze moeder vroeg zich af waarom ik steeds onder de blauwe plekken stond. Ik vertelde haar alles, maar ze kon het moeilijk geloven. Tot ze eens vroeger thuiskwam dan mijn vader verwachtte." mijn adem stokte even in mijn keel. "Ze belde de politie, maar hij ontsnapte. We zijn hierheen verhuisd om van hem af te geraken."
    Ik nam het balletje en gooide het naar Zero. "Jouw beurt."

Hannah Victoria Emberson.

Ik schrik een beetje van het plotselingen idee van Aedan, maar stem er wel mee in en ga netzoals de meeste van ons in een kring zitten. Ik heb al helemaal in mijn hoofd wat ik ga vertellen, ook al wil ik het piever niet. Misschien is het beter als ze weten dat ik hélemaal geen contact meer heb met mijn moeder. Ik schrok een beetje van het heftige verhaal van Amy en Aedan. Dit had ik dus nooit bij hun verwacht. We hadden het moeten merken. We hadden moeten weten dat er iets aan de hand was.

[ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 21:16 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Wayne /AKA/ Zero

Van het verhaal wat Aedan vertelde schrok ik niet echt, hij had het mij al verteld. Waar ik meer van schrok was dat hij het balletje naar mij gooide.
    Ik keek even op maar wist dat er nu geen ontkomen meer aan was en schraapte mijn keel.
    'Vele hier weten het nu van mij en Aedan, wat sinds vandaag pas zo is. Wat vele niet weten is dat...' ik stop in mijn zin, ik kan dat niet vertellen toch? Zo meteen denken ze anders over mij, dat ik een stomme verslaafde ben. Ik zucht even. 'Wat jullie niet weten is, is dat ik verslaafd ben aan meerdere dingen' meer zeg ik niet en gooi het balletje naar Hannah.

[ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 21:19 ]

Aedan Price
    Ik toonde mijn verwondering niet en glimlachte gewoon naar hem.
    "Zie je wel: iedereen heeft wel iets dat hij gewoon eens kwijt moet. Nu heb je de kans. Gooi het in de groep."
    Ik dacht na over wat Zero net had gezegd, maar hield mijn gezicht vriendelijk. Plots voelde ik me een soort van grote broer van de hele groep.

jasmine eberson

Ik ben helemaal stil geworden van het verhaal van aeden en amy. Mishandeld worden is niet niks....

Wayne /AKA/ Zero

Ik kon het niet aan, ik had ze dan wel verteld dat ik verslaafd ben aan meerdere dingen maar zo meteen vragen ze waar allemaal aan. Ik sta op en loop weg met mijn handen in mijn zakken, ik draai mij heel even om om naar de groep te kijken en loop dan door.