• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}





    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ btw, het is jullie schuld dat ik op popping ga. ^^ <- moest ik even mededelen. ]

    prejudices schreef:
    [ btw, het is jullie schuld dat ik op popping ga. ^^ <- moest ik even mededelen. ]

    {coooooooooooooooooowl!!! (typing)(moest deze zetten van mijn neefje!)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    prejudices schreef:
    [ btw, het is jullie schuld dat ik op popping ga. ^^ <- moest ik even mededelen. ]


    hahaha oke bedankt voor het mededelen ik doe ook hiphop in het echt:)

    {Ik zet even wat smiley's mijn neefje dat blijft slapen wil het perse!} (zip)(nerd)(lol)(huil)(hoera)(K)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Wow, mensen! We vallen stil! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jasmine eberson

    Ik stop even met dansen en kijk aedan en don aan. ' wat zullen we doen' vraag ik.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik hou mezelf niet meer onder controle en loop de hoek om 'Is het waar Amy?! Is die klootzak hier nog?!' zeg ik tegen dr, proberende mijn woede niet in mijn stem te laten overslaan.

    Don Smith
    'We moeten afleiding zoeken, misschien een keer iets leuks gaan doen met de crew...' Ik zucht, ik weet het ook allemaal niet meer. 'Maar laten we nu maar gewoon gaan doen wat we allemaal leuk vinden, dansen.'

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 20:04 ]

    jasmine eberson

    ' ja, dat vind ik een goed idee don. 'Misschien een keer met zijn allen naar de bios ofzo'

    Aedan Price
    "Goed." ik stond recht en liep een stukje naar voren. Ik begon te dansen. Mijn gedachten waren er niet echt bij maar het fleurde me een beetje op.

    Amy Price
    Ik keek geschrokken naar hem op.
    "Wat weet jij- Hoe?" verward staarde ik hem aan. Niemand wist er iets van.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik vind het nog steeds hilarisch!
    Ik gisteren kei-naïef: 'zijn gezicht vastnemen?'}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hannah Victoria Emberson.

    Ze schud haar hoofd en barst in snikken uit.
    "Het is al goed Amy" Sus ik haar, terwijl ik haar in een knuffel trek. "Je komt er wel over heen, ik weet het zeker. Zo sterk ben je wel" Zeg ik met een scheef glimlachje. "Is het waar Amy?! Is die klootzak hier nog?!" Roept Zero nogal boos. Even schrik ik van de klank in zijn stem.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik probeer mijn woede nog steeds onder controle te houden als ik voor Amy sta 'Kan me niks schelen of je wilt weten hoe ik het weet of hoe ik erachter ben gekomen! Is die klootzak hier nog?! Ja of nee?!' mijn woede begint langzaam mijn stem over te nemen. Ik sla tegen de muur aan om mezelf onder controle te houden alleen sla mijn huid open, langzaam loop het bloed langs mijn vingers en druppelt het op de grond terwijl ik weer naar Amy kijk.

    JokerBaby schreef:
    {Ik vind het nog steeds hilarisch!
    Ik gisteren kei-naïef: 'zijn gezicht vastnemen?'}


    [hahah, lol :')]

    jasmine eberson

    Ik ga voor aedan staan en begin gek te dansen, om hem op te vrolijken