• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}





    “To live will be an awfully big adventure.”

    [tv kijken]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amy Price
    De tranen liepen over mijn wangen en als een reflex drukte ik mijn gezicht tegen zijn schouder.
    "Hij- Hij is er altijd." snikte ik. "Na school. Ik kan het niet meer! Maar hij gaat Aedan pijn doen!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jasmine eberson

    'Pace, laat hem maar even' roep ik.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik leg mijn armen om dr heen 'Amy, dit gaat eindigen, vandaag nog. Waar is die nu?' zeg ik vast beraden. Ik omhels dr nog even en kijk dan in dr ogen, ik moet dit weten, dit kan niet langer zo door gaan.

    Amy Price
    "Ik weet het niet!" snikte ik. "Hij is er gewoon altijd. Ik weet het niet!!"
    Vervuld van wanhoop en angst balde ik mijn vuisten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik zucht, leg mijn hoofd op die van haar 'Amy, als die je blijft lastig vallen praat dan met mij. Dan zal ik zorgen dat die dat niet meer doet' zeg ik met een rustige stem 'En misschien is het slimmer als we terug gaan naar de groep, je broer zal ongerust zijn maar Amy accepteer hem zoals die is please anders gaan jullie er beide aan kapot' zeg ik terwijl ik dr aankijk.

    jasmine eberson

    Ik zie hoe aedan wegrent. Waarom moet elke dag nou zo vervelend eindigen denk ik bij me zelf en ik ga rustig op een bankje zitten. 'Kom pace jij kan nu ook even niks meer doen'

    Pace Saade
    Ik schrok van zijn woorden. 'Ga maar.' zei ik stil. Ik kon niet geloven wat hij net had gezegd.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    Ik veegde de tranen uit mijn ogen en ging rechtop staan.
    "Ik vind niet erg van hem en ook van jou niet." mompelde ik. "Het was gewoon te veel. Alles." Ik begon traag richting de rest te lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik knik en loop achter dr aan en leeg een arm om dr schouders 'Amy, het komt allemaal wel goed, vertrouw mij en ik beloof je dat het goed komt' zeg ik en lach even naar dr.

    jasmine eberson

    Ik loop naar pace toe en sla mijn armen om hem heen. ' je bent er erg van overdonderd he' fluister ik zacht.

    Aedan Price
    Ik rende weg, naar het gebouw toe, maar toen ik daar aankwam waren ze al op hun weg terug.
    Ik zag de tranen op haar wangen en keek haar bezorgd aan. Ze keek met een waterig glimlachje terug en ik besefte dat ze het niet erg vond. We hadden geen woorden nodig. Ik liep op haar af en sloeg mijn armen om haar heen.

    Amy Price
    Ik drukte mijn gezicht tegen zijn schouder en kneep hem bijna fijn in de knuffel. Dit was even wat ik nodig had gehad.
    "Zero is trouwens best leuk." fluisterde ik in zijn oor. Hij lachte opgelucht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even maar verstop mijn kapotte vuist achter mijn rug, ik was al blij genoeg dat Aedan lachte en dat Amy weer blij was.
    'Zullen we maar naar de groep gaan? Die zullen waarschijnlijk afvragen waar we uithangen' zeg ik lachend

    Pace Saade
    'Helemaal.' zei ik. Ik had zoiets echt nooit verwacht, zeker niet in onze crew. We leken allemaal zo vrolijk. OKé, iedereen had wel problemen, dat had ik ook, maar dat het zo extreem was had ik nooit durven dromen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Aedan Price
    "Ja." zuchtte ik.
    Ik sloeg mijn arm om haar schouders en toornde haar mee richting de groep. Ik keek naar Zero achterom en stak mijn hand naar hem uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”