• Damn, ik heb al langere tijd dat elke keer als ik chrome opstart, ik een "v9 schermpje' krijg. Ik besteedde er geen aandacht aan, maar ik kwam erachter dat het dus gewoon een virus is :l Dus toen heb ik 'spyhunter' gedownload en die heeft een shitload aan virussen gevonden, alleen verwijdert hij ze niet, want dan moet ik dat programma kopen.

    Bwah, kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe ik al die virussen weg krijg? Met een programma dat wél gratis zijn werk doet?

    Voor iedereen met hetzelfde probleem: AdwCleaner ruimt het voor je op :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 13:21 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    AVG heeft een heel goed gratis programma.


    Your make-up is terrible

    Oh volgens mij heb ik al zoiets op mijn computer zitten, even kijken. Damn, echt hé, waar komt al die shit vandaan >3<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iets gedownload de laatste tijd? Virussen kunnen al met de meest onschuldige dingen meekomen, heel vervelend. :/


    Your make-up is terrible

    Ugh geen idee, heb mijn PC alweer een poos en dat "V9" zit er ook al onwijs lang op.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nemen virussen ook veel ruimte in beslag? Want ik had ineens bijna geen geheugen meer, terwijl er niet bijster veel op staat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Nemen virussen ook veel ruimte in beslag? Want ik had ineens bijna geen geheugen meer, terwijl er niet bijster veel op staat.


    Ik heb het even nagezocht en deze kan best wat geheugen in beslag nemen ja. Ik heb een guide gevonden hoe je hem het best kan verwijderen, maar wel in het Engels. Dat is geen probleem toch? klik


    Your make-up is terrible

    BastiIIe schreef:
    Nemen virussen ook veel ruimte in beslag? Want ik had ineens bijna geen geheugen meer, terwijl er niet bijster veel op staat.


    Dat zou kunnen. Maar ik ben niet thuis in windows, dus verder heb ik geen idee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb het even nagezocht en deze kan best wat geheugen in beslag nemen ja. Ik heb een guide gevonden hoe je hem het best kan verwijderen, maar wel in het Engels. Dat is geen probleem toch? klik


    Engels is absoluut geen probleem (: Even kijken, want ik zag idd dat ik die apart moest verwijderen -zucht- Ik wilde nog wel aan mijn school werken deze ochtend, maar ben alleen maar bezig met die virussen :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    AVG heeft een heel goed gratis programma.


    2 trojaanse paarden verwijdert en nog 3 dingen van 2/3 bedreigingsniveau oid. Halleluja, nu die v9 er nog af sodemieteren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry dat ik het topic nog eens bump, maar "Malwarebytes Antimalware" is heel goed tegen dit soort dingen. Voor het geval dat iemand anders het overkomt.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 2:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nice 2 know.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe komisch, ik hielp je ermee en nu zit ik zelf zo'n gevalletje op te ruimen van mijn laptop.
    3 scanners tegelijk en een stuk of 5 programma's eraf gegooid. x_x


    Your make-up is terrible

    Geez, ik heb weer een virus --' Heb niks gedownload! Ik dacht: Laat ik even scannen voor de gein en ja hoor.
    Weer zo'n Gen:Heur....-virus. Iemand enig idee wat dit voor shitdingen zijn? De vorige keer had ik die ook al steeds.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kijk eventjes naar je lijst met programma's en wat er de laatste paar dagen bijgekomen is, dat moet je verwijderen.


    Your make-up is terrible

    Er staat dat het virus zit in een map genaamd AppData, maar die kan ik niet vinden?
    C:/Gebruikers/Simone/En dan hoort er een map genaamd appdata te zijn, maar ik zie hem nergens?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.