• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}





    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    Ik draaide me naar Jasmine en Pace toe.
    "Aedan was zijn excuses gaan aanbieden, maar ze zijn wel redelijk lang weg."
    Ik begon te grijnzen.
    "Misschien is Aedan ook homo." zei ik lachend.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:44 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    Ik grinnikte even om wat Hannah zei. 'Jij bent gewoon klein.' zei ik lachend. Ik boog wat door mijn knieën zodat ik ongeveer even groot als haar werd. 'Zo beter?' vroeg ik haar.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:44 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik knik naar hem en pak dan zijn hand vast om omhoog geholpen te worden, ik kijk even naar de troep die ik gemaakt heb met alle bierflesjes en denk bij mezelf dat ik het later wel opruim. Ik merk dat mijn verleden ook zijn vruchten afwerpt, de alcohol is nog amper te voelen en ik blijf zelf ook recht staan. Ik klim alvast op het dak en loop langzaam richting het einde van de daken naar het park, daar ga ik op de rand zitten van het dak.

    [xkimx124, je typt: Ik begon mee te zingen met de muziek:I didn't mean to end his life,I know it wasn't right,I can't even sleep at night,Can't get it off my mind,I need to get out of sight,Before I end up behind.' heey schreeuw ik naar de rest waar zijn aedan en zero eigenlijk?'
    Ehm, kun je het misschien zo proberen? Dan word het duidelijker;
    'Heey,' schreeuw ik naar de rest, 'waar zijn Aedan en Zero eigenlijk?'

    Als je begrijpt wat ik bedoel?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    jasmine eberson

    Ik loop ook naar alex, hannah,amy en pace toe. 'Wat mij betreft kunnen we gaan, maar moeten we niet even wachten op aedan en zero vraag ik aan de rest'

    Hannah Victoria Emberson.

    "Hannah, waar heb je je oordopjes gekocht? want die van mij zijn half dood" Vraagt Alex dan.
    Nonchalant haar ik mijn schouders even open om vervolgens te antwoorden. "Eh, internet?" Zeg ik met een klein lachje.
    "Jij bent gewoon klein" Zegt Pace om vervolgens wat door zijn knieën te zakken, "zo beter?" Vraagt hij dan, waarna ik glimlachend knik.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:49 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aedan Price
    Ik ging naast hem zitten en mijn hand raakte net de zijne.
    "Moeten we het ze zeggen?" vroeg ik met mijn blik op de groep gericht.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk naar hem en leg mijn hand op de zijne 'Aedan... Alleen als jij het wilt, van mij weten ze het al' zeg ik met een glimlach naar hem. Ik kijk dan naar de groep die er staat 'Als je er zelf klaar voor bent, ik zal er dan voor je zijn' zeg ik en geef een kus op zijn wang waarna ik naar beneden klim om naar de groep te lopen, ik kijk nog even om naar Aedan maar wenk mijn blik dan weer naar de groep.

    xFreedom schreef:
    [Mensen, als je gaat eten of gaat slapen in real, hoef je je personage niet naar huis te laten gaan hé? Een dag in real hoeft niet persé een dag in de RPG te zijn. Ik dacht ik zeg het maar even, omdat het me opvalt ^^. Het is gewoon iets wat me opvalt, dus voel je neit aangesproken ov aangevallen :Y)]


    oh echt, haha lol. Is het erg als Don dan weer terug komt? hihi,

    jasmine eberson

    'Hoe groot ben jij dan Hannah vraag ik belangstellend.Tegenover Pace is iedereen natuurlijk klein, zeg ik plagend tegen Pace en por hem in zijn zij. Ik ben zelf ook maar 1 meter 66'

    Hannah Victoria Emberson.

    "Hoe groot ben jij dan Hannah?" Vraagt Jasmine dan belangstellend. "Tegenover Pace is iedereen natuurlijk klein, ik ben zelf ook maar een meter zesenzestig" Zegt ze, terwijl ze Pace een por in zijn zij geeft. "Een meter tweeënzestig" Zeg ik lichtjes beschamend. Ik ben nooit de langste van de klas geweest, ik was meestal de kleinste of de een na kleinste. In ieder geval ben ik nooit groot geweest en aan de bouw van mijn lichaam te zien word ik dat ook niet meer. Ik ben gewoon een klein dun meisje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    jasmine eberson

    "Een meter tweeënzestig" Zegt ze lichtjes beschamend. Ik ben nooit de langste van de klas geweest, ik was meestal de kleinste of de een na kleinste. In ieder geval ben ik nooit groot geweest en aan de bouw van mijn lichaam te zien word ik dat ook niet meer. Ik ben gewoon een klein dun meisje zegt hannah' ' o, Maar daar is helemaal niks mis mee hoor, niet iedereen kan dezelfde lengte hebben, dan zou het ook wel erg saai worden! Zeg ik glimlachend naar hannah'

    xkimx124 schreef:
    jasmine eberson

    "Een meter tweeënzestig" Zegt ze lichtjes beschamend. Ik ben nooit de langste van de klas geweest, ik was meestal de kleinste of de een na kleinste. In ieder geval ben ik nooit groot geweest en aan de bouw van mijn lichaam te zien word ik dat ook niet meer. Ik ben gewoon een klein dun meisje zegt hannah' ' o, Maar daar is helemaal niks mis mee hoor, niet iedereen kan dezelfde lengte hebben, dan zou het ook wel erg saai worden! Zeg ik glimlachend naar hannah'


    [Dat zei ze niet, want het staat niet tussen haakjes. Dat denkt ze.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aeden Price
    Ik zuchtte en klom ook naar beneden. Ik liep naar voren. Mijn hart bonkte in mijn keel.
    "Weet je." mompelde ik, terwijl ik zijn hand vastgreep. "Ik kan maar meteen door de zure appel heen bijten."
    Ik haalde diep adem en verstrengelde mijn vingers met de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Dat zei ze niet, want het staat niet tussen haakjes. Dat denkt ze.]


    ow sorry