• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik begin te lachen en zet snel mijn mobiel uit, zodat we niet weer gestoord kunnen worden. Daarna zoen ik hem vol op zijn mond en laat ga ik met mijn handen onder zijn shirt en streel ik zijn buik.

    Finn

    'Je hebt gelijk.' grinnik ik waarna ze me een stukje chocolade aanbiedt. 'Nee, bedankt. Heb niet zoveel trek.' zeg ik weer iets serieuzer. Ik krijg een sms'je van Rachel en sms terug. 'Andere keer. Heb nu even behoefte aan afleiding.' ik besef kort nadat ik het verstuurd heb, dat het best bot over komt, hoewel het niet zo bedoeld is.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij lacht en daarna zoent hij me vol op mijn mond en laat zijn handen onder mijn shirt gaan en streelt mijn buik. Ik beantwoord zijn zoen en zoen hem wat ruwer. Ik laat mijn handen gaan over zijn blote rug en druk hem tegen me aan. 'Ik wil je, Kurt' zeg ik fluisterend tegen zijn lippen aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ik jou ook.' fluister ik terwijl terwijl ik mijn lippen verplaats naar zijn nek en daar kleine kusjes geef. Mijn vingers omklem ik de onderkant van zijn shirt en ik wil het uittrekken, maar iets houd me tegen. 'Wat als er een leraar komt?' vraag ik fluisterend, hoewel mijn glimlach niet meer van mijn gezicht te krijgen is.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik jou ook.' fluistert Kurt en hij verplaats zijn lippen naar me nek en geeft daar kusjes. Ik kreun zachtjes. Ik voel dat hij mijn shirt wilt uittrekken, maar hij stopt en kijkt me aan. 'Wat als er een leraar komt?' vraagt Kurt fluisterend en glimlacht. 'Geen idee, maar het idee is wel opwindend' zeg ik grijnzend en laat mijn blik over zijn lichaam heen glijden.

    (Er komt iemand anders de lokaal binnen inplaats de leraar! ^^ Heb een plan. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Het klinkt inderdaad wel spannend. Ik trek zijn shirt over zijn hoofd en druk daarna weer mijn lippen op de zijne. Mijn vingers laat ik zachtjes krassen over zijn borst.

    [Ojee.. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [SEBASTIAN!!! XD ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij trekt mijn shirt uit en druk daarna zijn lippen op de mijne. Zijn vingers laat hij zachtjes krassen over mijn borst, waardoor ik zachtjes kreun. Ik laat hem anders zitten, dat zijn ene been langs mij zit en de andere ook. Mijn handen pakken zijn middel vast en druk zijn onderlichaam omlaag tegen mijn onderlichaam. Er vormt nu een bobbel in mijn broek en ik hoopte dat hij daar zachtjes over heen wrijft met zijn onderlichaam.

    (Jaja, wacht maar af! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    (Nou nee, ik had ingedachten Dave of Alexys. XD En ik moet eten!! Kom zo terug ^^)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 19:46 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Alexys

    Ik zucht, en met de boeken tegen mijn lichaam geklemd loop ik een random lokaal in. Opeens zie ik Blaine en Kurt, en mijn ogen worden groot. Voor ze naar de grond kijken.


    El Diablo.

    Kurt

    Ik voel een bobbel in Blaines broek ontstaan, en ik voel dat de mijne ook een beetje begint te groeien. Zachtjes wrijf ik met mijn onderlichaam tegen de zijne. Ik kreun omdat ik weer een warm, tintelend gevoel krijg in mijn onderbuik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesy Brown
    'nou oké,' ik haal mijn schouders op en eet nog een stukje van mijn chocola. 'Wat is er?' vraag ik als ik hem naar zijn telefoon zie staren. Ik ben geloof ik veels te nieuwsgierig, en dat weet ik, maar dat hoort gewoon bij mij. Daar kan ik niks aan doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Finn

    'Ow niks,' zeg ik snel terwijl ik haar weer aankijk. 'Het was Rachel.' zeg ik. Zou ik haar in vertrouwen nemen? Rachel heeft het al aan een paar mensen verteld, en ik nog niet. En ik heb ook wel behoefte om het aan iemand te vertellen. Jesy lijkt me oprecht en eerlijk. 'Kun je een geheim bewaren?' vraag ik uiteindelijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij wrijft zachtjes met zijn onderlichaam tegen mijn onderlichaam aan. Ik hoor hem kreunen en ik kan het niet laten om mee te kreunen. Al die tijd had ik mijn ogen gesloten en van hem genoten, maar nu open ik mijn ogen en zie opeens Alexys staan en ze kijkt eerst naar ons met haar grote ogen en dan naar de grond. Ik schrik en verstijf. Voorzichtig en snel duw ik Kurt van me af. Ik kijk even spijtig naar Kurt en daarna naar haar. 'Alexys, we hadden je niet gezien' zeg ik beschaamd en pak snel mijn shirt en trek het aan.

    (Ik ben er weer!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ineens duwt Blaine me snel, maar voorzichtig van zich af. Verbaasd kijk ik hem aan, maar dan ineens zie ik Alexys staan. Oh my god. Ik voel me rood worden en ik ben zó blij dat we onze kleding nog aanhebben.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.