• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

Alexys

Ik knik, en sla mijn ogen neer.

[Kort, zit ff op mobiel..]

El Diablo.

Jesy Brown
    'dan doe ik dat, en anders blijf ik gewoon waar ik nu zit, maar we hebben thuis geld nodig en ik wil alles doen om te helpen, maar ik kan het gewoon niet,' ik hoor mijn stem overslaan en probeer het niet eens te verbergen, maar ik ga zeker niet huilen.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Blaine Anderson:

Ze knikt en ik heb haar nog steeds in mijn armen. Kurt? Hij zal wel wachten en ik had beloofd dat ik snel terug kwam. Twijfelend kijk ik haar aan. 'Alexys, het spijt me, maar ik moet weer naar Kurt. Hij zal wel weer bezorgd zijn' zeg ik. 'Als er iets is kan je me vinden, goed' zeg ik dan bezorgd. 'Ik laat je niet in de steek' met die woorden gaf ik haar een kus op haar wang en liep naar Kurt. Hij zou wel weer bezorgd zijn of jaloers.

One Who Travels A Higher Path.

Alexys

Ik knik, en kijk hoe Blaine weer vertrekt.
    Ik zucht en draai mijn polsen om.
    Dit mag niemand weten denk ik bij mezelf als ik alle snijwonden en littekens zie..

El Diablo.

Finn

Ik frons als haar stem overslaat en kijk haar bezorgd aan. 'Maar soms, kun je niet meer doen dan je best, Jesy.' zeg ik terwijl ik haar onderzoekend aankijk. 'Gaat het wel?' vraag ik.

Kurt

'Hi,' glimlach ik vrolijk als ik Blaine zie, ik geef hem een kus op zijn wang en kijk hem aan. 'Gaat het alweer wat beter met haar?' vraag ik terwijl ik hem vragend aankijk. 'Je bent trouwens wel heel erg snel terug, is het wel goed gegaan?'

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Blaine Anderson:

'Hi,' glimlacht Kurt vrolijk als hij me ziet. Hij geeft een kus op mijn wange en kijkt me dan aan. 'Gaat het alweer wat beter met haar?' vraagt Kurt en kijtk me vragend aan. 'Je bent trouwens wel heel erg snel terug, is het wel goed gegaan?' zegt hij vervolgens. 'Het gaat goed met haar, we hebben gewoon even goed gepraat met elkaar en alles gaat gewoon goed met haar, alleen een beetje down' glimlach ik zwakjes. 'Dat deed ik voor jou, Kurt. Ik wist dat je het niet zo leuk vond, dus speciaal voor jou, heb ik het snel gedaan' zeg ik lief en geef een kus op zijn lippen.

Jesy Brown
    Ik twijfel en bijt op mijn lip, maar besluit hem dan te vertrouwen. 'drie jaar geleden is mijn tweelingzusje Joselyn overleden in een auto-ongeluk, en daar werd ik een tijdje depressief van. Met mij gaat het nu weer, maar mijn moeder kan niks meer, ze kan niet eens het huis uit om boodschappen te doen, en dat na drie jaar. Daardoor moet mijn vader vaak overwerken om ons te kunnen blijven verzorgen. Daarom heb ik ook een baantje en ik wil mijn moeder laten inzien dat ik er ook nog ben door haar trots te maken. Alleen ik weet niet hoe, Finn. Ik weet het gewoon niet,' zeg ik en ik stort me in zijn armen. Nog steeds huil ik niet, maar wel bijna.

[Ik ga ALexys zelfmoord laten plegen, denk ik..]

El Diablo.

(Waarom dat nou weer? :( )

[Weet niet.. I don't like her xd ]

El Diablo.

(En dan ga je je personage laten vermoorden? Kan beter als je gewoon naar een andere school stuurt en dat ze gaat verhuizen ofzo. XD)

Kurt

'Dat is heel erg lief van je, Blaine.' glimlach ik terwijl ik hem snel een kusje terug geef. 'Maar je moet weten, dat ik nooit meer zo snel jaloers zou worden. Ik vertrouw je, wat je ook doet.' zeg ik lief en omhels hem. Misschien was ik vandaag wel een beetje té jaloers. Maar goed, van fouten leer je nou eenmaal.

Finn

Ik schrik een klein beetje van haar verhaal, het is niet niks wat ze heeft meegemaakt. Ik aai haar troostend over haar rug en houd haar dicht tegen me aan om haar te troosten. 'Ze is vast heel erg trots op je, Jesy. Het is geweldig dat je dit allemaal doet voor je familie. Ze vindt het vast moeilijk om dat te laten merken, maar ik vind dit echt heel knap voor je.' zeg ik gemeend. Ik heb ineens heel erg veel bewondering voor haar. Haar zusje is overleden en toch helpt ze haar ouders zo goed, ondanks haar eigen gevoelens. 'En als er ooit iets is wat ik kan doen, moet je dat zeggen. Ik zal je altijd proberen te helpen als dat mogelijk is.' zeg ik.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Blaine Anderson:

'Dat is heel erg lief van je, Blaine.' glimlacht Kurt en geeft me een snel kusje terug. 'Maar je moet weten, dat ik nooit meer zo snel jaloers zou worden. Ik vertrouw je, wat je ook doet.' zegt hij lief en omhelst me. 'Kurt, je moet gewoon onthouden, dat ik altijd bij je wil zijn en dat ik je nooit in de steek laat' zeg ik lief en zoen hem teder.

Jesy Brown
    'iedereen wil altijd helpen, maar tenzij je weet hoe het voelt, kun je nooit écht helpen, maar toch bedankt,' Ik glimlach ookal weet ik dat hij dat nu niet kan zien. Het lucht op om het tegen iemand te vertellen, pschygologen doe ik namelijk niet aan. Rotmensen die denken dat je hun hulp wilt hebben. 'Ik mis haar Finn,'

[Welk lesuur zitten we nou xd ]

El Diablo.